• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tips på vinterförvaring runt Borås

F

F.d. 9075

Guest
Hej på er! Undrar om det finns någon som vet om något bra ställe för vinterförvaring av vår alldeles nyinköpta husbil. Gärna i trakterna kring Borås men Göteborg, Varberg eller däromkring går också bra.

Jättetacksam för tips!:dog: Mvh Mia
 

aukja

HBK Medlem
Inlägg
167
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1870
Medlemskap
2024
Sv: Tips på vinterförvaring runt Borås

Hej!

Vi har plats i en gammal fabrikslokal i Svaneholm. Företaget heter S-holms El. Kan återkomma med tel.nr när maken vaknat!

Hälsningar
Aukja
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: Tips på vinterförvaring runt Borås

Vi hade vår bil i Borgstena förra vintern, dem kan du ringa till.
Jag skickar tel. via pm. (vill inte lägga ut kontaktinfo på öppet forum till en privatperson)
 
Senast redigerad av en moderator:

aukja

HBK Medlem
Inlägg
167
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1870
Medlemskap
2024
Sv: Tips på vinterförvaring runt Borås

Hej igen!
Svaneholms Elkraftverk AB heter företaget. Marcell Karlsson är kontaktperon. Tel 033-291240.
Hälsningar
Aukja
 
F

F.d. 9075

Guest
Sv: Tips på vinterförvaring runt Borås

Nu har jag fått en plats till vintern och tackar för hjälpen.
Mvh Mia:p
 
F

F.d. 57835

Guest
Sv: Tips på vinterförvaring runt Borås

Vi hade vår bil i Borgstena förra vintern, dem kan du ringa till.
Jag skickar tel. via pm. (vill inte lägga ut kontaktinfo på öppet forum till en privatperson)

Hej

Behöver en plats för vinterförvaring av min husbil i Borås kommun. Borgstena skulle vara toppen. Vet någon var jag kan finna en plats?
 
F

F.d. 4220

Guest
Det citatet är över tio år gammalt och jag har inte haft bilen där på länge.
Dock såg jag ett inlägg från någon där i en Facebookgrupp för nån/några veckor sedan.
Men osäker på om det var nån köp/sälj grupp eller en renoveringsgrupp för husbil (många grupper blir det...)

Men om du inte hittar dem den vägen (eller om nån annan här har numret), så kan du alltid kontakta dessa;

VINTERFÖRVARING – Ryfab.se eller
Svaneholm Företagscenter
 
Toppen