• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tillbehör till VW California Exclusive

F

F.d. 17532

Guest
Hej! Ja nu är det snart daxs för lite husbilsresor igen. Till i år har vi bland annat utökat familjen och skulle då vilja montera ett skyddsnät på översängen så inte lillan ramlar ur. Jag har sett bilder i vet att det finns serietillverkade sådana för just vår bil, MEN jag vet inte var man köper sådant. Är det någon annan som har bra butiker i Sverige eller utomlands som säljer reservdelar o tillbehör till VW California Exclusive. Dessutom vore det riktigt intressant att se om det finns några fler som kör dessa bilar i Sverige. :yes:
 
J

Jarn

Guest
Sv: Tillbehör till VW California Exclusive

I Lübeck som ju inte är alltför långt bort finns denna firma med mycket tillbehör.
Dessutom säljer de hela Reimo sortimentet.

Ihr Partner für VW Transporter
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 9258

Guest
Sv: Tillbehör till VW California Exclusive

Hej
Jag har nyligen köpt en VW California Exclusive och är lika intresserad av svaren på dina frågor som du.

Kontakta mig så kanske vi kan hjälpa varandra.
/Thomas

TWE@home.se
 
F

F.d. 22961

Guest
Sv: Tillbehör till VW California Exclusive

Är i samma situation, litet barn som ska sova uppe och helst inte trilla ner.
Nätet de sålde på justkampers verkar dessvärre slut. Campingvaruhuset verkar inte ha några skyddsnät. Är det någon som har något annat tips på var man kan få tag på ett skyddsnät till en California Exclusive?
 
F

F.d. 22961

Guest
Sv: Tillbehör till VW California Exclusive

Bump
Någon som har kolla på skyddnät? har letat mycket utan att kunna hitta något.
 
F

F.d. 22961

Guest
Sv: Tillbehör till VW California Exclusive

Jag har nu löst det hela med en egen konstruktion! Återkommer med bilder och beskrivning.
 
Toppen