• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Telia Sense

Wberger

HBK Medlem
Inlägg
3.236
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2024
Sv: Telia Sense

Jag fick den vid ett bilköp. Fungerar bra , men man får ta bort lucka där den skall sitta på Fiat. Nu har den blivit bättre genom att man kan surfa 1 timme efter stopp. Fungerade mycket bra i Europa.
 

Wberger

HBK Medlem
Inlägg
3.236
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2024
Sv: Telia Sense

Nej den sticker ut förlångt hos mig. Man skulle behövt en vinkeladapter till obd uttaget , vet ej om det finns.
 
F

F.d. 52982

Guest
Är det någon som använder Telia Sense i sin husbil?
Hej, Jag köpte och lämnade tillbaka. Dels för att det inte gick att surfa när motorn var av. Tydligen ändrat nu. Dels därför att åverkans larmet kom efter fem minuter. Sitter ett Danskt simkort i. Larmet skulle till Danmark och sedan till mig. På fem minuter hinner det hända mycket.
Mvh
Stefan
 

Bozze

HBK Medlem
Inlägg
405
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
704
Medlemskap
2026
Finns det inget sätt att ha igång wifi hela tiden? Jag tänkte koppla en kamera till den så man kan ha koll på hunden i bilen när man är borta. Vet någon hur man kan logga in i den för att ändra inställningar?
 
Toppen