• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Talböcker

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.665
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Vi har några talböcker som vi har "läst" ut och nu undrar jag om det finns fler i klubben som kanske också har det. Vi kunde byta talböcker med varandra. Vi har med våra till Kaxholmen, om ni tycker det är en bra idé så ta med era så får vi se om vi kan byta några?

Eva & Hasse HBK 9
 

kejo20

HBK Medlem
Inlägg
1.208
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Sv: Talböcker

Toppenidé, vi tar med våra när vi är ute på vägarna igen, så har vi bytarkväll när vi ses.
Ha det gött
MVH KEJO 20
 

Bigge

HBK in Memoriam
Inlägg
816
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
4
Sv: Talböcker

Vi tar oxå med oss våra talböcker så får vi se om vi kan byta talböcker med varandra när vi träffas.
Funderar på om man skulle kunna skriva en ny rubrik längst ner i utrustningslistan under "Min Husbil" med texten "Talböcker" och sedan lägga in titlarna där helt fräckt???
Vad tycker ni??

Bigge

Lade in en rubrik och några titlar som exempel under vår husbil, kom med kommentarer!
Bigge
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.783
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Talböcker

Det kommer snart en ny Köp o Sälj med möjlighet till såväl auktioner som bytesaffärer. Så jag funderar på om vi ska skapa en avdelning där i stället så blir det lite bättre struktur.
 
F

F.d. 418

Guest
Sv: Talböcker

Jag gillar Håkans förslag men det hindrar ju inte att man tar med några bytesobjekt när man är ute och far. AndersW
 
Toppen