• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tävling på Tönnersjö golfbana

Inga-Lill o Lennart

HBK Medlem
Inlägg
40
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
6033
Medlemskap
2024
Lördagen den 12 juli är det shopens tävling på Tönnersjö Gk. Det är en partävling, fyrboll bästboll poängbogey.
Tävlingsgreenfee och anmälningsavgift är 300 kr/person.
Deltager man i tävlingen så har man fri uppställning 1 natt.
Jättefina priser från shopen och golfanläggningen.
Vi ska spela den och kommer upp antingen på fredagskvällen eller lördagsmorgon.
Är ni intresserade gå in och anmäl er på golf.se och tävlingar sök Tönnersjö golfklubb.

Varmt välkomna!!!!!
 
Senast ändrad:

55kjelle

FD HBK Medlem
Inlägg
167
Kommun
Staffanstorp
HBK-Nr
11711
Medlemskap
2022
Sv: Tävling på Tönnersjö golfbana

Tyvärr kan vi inte vara med då annat är bokat. Men i dag har vi spelat er bana och den var trevlig. Mycket bra att stå med husbil. Vi hörs en annan gång Med vänlig hälsning, Kjell o Barbro. Ps Frun gjorde en sänkning.:spinny:
 
F

F.d. 25867

Guest
Sv: Tävling på Tönnersjö golfbana

Lördagen den 12 juli är det shopens tävling på Tönnersjö Gk. Det är en partävling, fyrboll bästboll poängbogey.
Tävlingsgreenfee och anmälningsavgift är 300 kr/person.
Deltager man i tävlingen så har man fri uppställning 1 natt.
Jättefina priser från shopen och golfanläggningen.
Vi ska spela den och kommer upp antingen på fredagskvällen eller lördagsmorgon.
Är ni intresserade gå in och anmäl er på golf.se och tävlingar sök Tönnersjö golfklubb.

Varmt välkomna!!!!!
Du glömmer att skriva att dom ska ha 10 kr för duschhanddukar:mad:
Jag besöker aldrig mer denna klubb!
 

Runar

HBK Medlem (P)
Inlägg
922
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025
Sv: Tävling på Tönnersjö golfbana

Du glömmer att skriva att dom ska ha 10 kr för duschhanddukar:mad:
Jag besöker aldrig mer denna klubb!

Det är väl inget att dömma ut en golfklubb för, för mig är banan det viktigaste. Handduken ska tvättas efter den används troligtvis därför det kostar.

Om man nu inte vill betala 10kr kan man ta med en egen handduk från HBn eller ducha i HBn
 
Senast ändrad:
F

F.d. 25867

Guest
Sv: Tävling på Tönnersjö golfbana

Det är väl inget att dömma ut en golfklubb för, för mig är banan det viktigaste. Handduken ska tvättas efter den används troligtvis därför det kostar.

Om man nu inte vill betala 10kr kan man ta med en egen handduk från HBn eller ducha i HBn
99% av världens golfklubbar tar INTE betalt för handduken av greenfeegäster. kostnad för tvätt inkluderas i greenfeen.
Är man på så dj-a gniden på Tönnersjö ska man inte ha gäster!
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Sv: Tävling på Tönnersjö golfbana

99% av världens golfklubbar tar INTE betalt för handduken av greenfeegäster. kostnad för tvätt inkluderas i greenfeen.
Är man på så dj-a gniden på Tönnersjö ska man inte ha gäster!

Kul att du har erfarenhet av så många banor. Jag har spelat en hel del ww o skall man jämföra med t.ex sydafrika där greenfeen är på samma nivå som hemma men inkluderar mat efter nio hål så är världens övriga banor gnidna.
Sedan ser jag att du inte är HBK medlem utan bara intresserad Det kostar 100 kr i inträde o sedan 100 kr per år Inte många handdukar för så mycket info som finns o hämta här :D
 
F

F.d. 25867

Guest
Sv: Tävling på Tönnersjö golfbana

Kul att du har erfarenhet av så många banor. Jag har spelat en hel del ww o skall man jämföra med t.ex sydafrika där greenfeen är på samma nivå som hemma men inkluderar mat efter nio hål så är världens övriga banor gnidna.
Sedan ser jag att du inte är HBK medlem utan bara intresserad Det kostar 100 kr i inträde o sedan 100 kr per år Inte många handdukar för så mycket info som finns o hämta här :D
Har haft husbil i 22 dagar nu. Håller på att kolla läget än så länge. Men spelat golf sedan 1971 i 10 länder och 200 banor.
 
Toppen