Fel på alla…ha ha ha. Inne på fjärde året nu o lika nöjd fortfarande. Över 1000 mil med släp på närmare ett ton och över 2000 mil utan släp. Njuter varje gång jag åker ivägHar inte sett detta inlägg förrän nu. Bonus med den växellådan håller jag inte med om. Där är ju fel på alla. Det är ju så omfattande att man känner folk som fått växellådan bytt på ny bil. Motor - Trafikfarlig Fiat Ducato
Kör som folk o grejerna håller. Har även haft robotlåda i många år som fungerade utmärkt. Men det kanske är fel på alla där också…ha ha ha.
Det är just sådana kommentarer som din som gör att besöken på den här klubbsidan minskar för min del.
