• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

SweTrack

Bella4

HBK Medlem
Inlägg
51
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
7771
Medlemskap
2024
Är det mer än jag som kar problem att komma i kontakt med Swe-Trach / GPS huset . Jag köpte en GPS-sändare i mars och betalade för en månad för att testa. Efter två veckor så skickade jag ett mail att jag ville betala för sex månader. eter att ha väntat ca tio dagar så fick jag ett svar hur jag skulle betala. betalningen registrerades 2020-03-17 för betalning 2020-03-20 och pengarna drogs från kontot. Fortfarande i dag så är det inte registrerat hos dom att det är betalt så följaktligen har jag ingen GPS som fungerar. Har ringt ett antal gånger men får bar till svar att "Receptionen är för närvarande obemannad , försök senare". Jag har även mailat men hitintills inget svar . Vad är det för företag som Husbilsklubben letar upp och gör avtal med?
Ett varnandes finger får man nog höja för det här företaget.
 

Montreal

HBK Medlem
Inlägg
11.733
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Är det mer än jag som kar problem att komma i kontakt med Swe-Trach / GPS huset . Jag köpte en GPS-sändare i mars och betalade för en månad för att testa. Efter två veckor så skickade jag ett mail att jag ville betala för sex månader. eter att ha väntat ca tio dagar så fick jag ett svar hur jag skulle betala. betalningen registrerades 2020-03-17 för betalning 2020-03-20 och pengarna drogs från kontot. Fortfarande i dag så är det inte registrerat hos dom att det är betalt så följaktligen har jag ingen GPS som fungerar. Har ringt ett antal gånger men får bar till svar att "Receptionen är för närvarande obemannad , försök senare". Jag har även mailat men hitintills inget svar . Vad är det för företag som Husbilsklubben letar upp och gör avtal med?
Ett varnandes finger får man nog höja för det här företaget.

Kanske är dom sjuka, nu i "coronatider"?
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Vi har varit i kontakt med dem tidigare just för att dom inte är aktiva i sin kundtjänst.
Jag tar kontakt med dem igen och kopierar ditt inlägg som väl belyser ditt problem.
Bättrar dom sig inte så får vi ta bort erbjudandet men de får en chans till.
 

CarnivalDK

FD HBK Medlem
Inlägg
174
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
28366
Medlemskap
2022
Prenumeration sker via Swetrack's hjemmeside :
 

Livsnjutaren

HBK Medlem
Inlägg
841
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
3512
Medlemskap
2024
Konstigt abonnemang du har, man sköter ju allt själv och loggar in i Appen! Du påbörjar eller stoppar när du vill!
 
Senast ändrad:

miknor

HBK Medlem
Inlägg
15
Kommun
Luleå
HBK-Nr
29063
Medlemskap
2024
Dom har den sämsta supporten du kan tänka dig. Har mailat dom om min Extreme V10. Får svar om att jag ska speca problemen varje gång.
Har skrivit allt dom ber om men bara samma svar hela tiden skickade telenr så att dom kunde ringa upp. Men det kunde dom inte. utan ville ha uppgifterna igen. Dom verkar inte kunna läsa för alla uppgifter finns i mail konvensationen med dom. Ville skicka tillbaka den ock bad om en adress att skicka den till men inte ett svar. En riktig skitprodukt som har lika bra support.
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Frågan är utredd med Benny4 och vi har fått följande information från Swedtrac för att undvika missförstånd i framtiden:

Sändaren har varit aktiverad sedan vi fick betalning för ett halvt års abonnemang enligt önskemål.
Det är viktigt att datatrafikprenumeration/abonnemang sker via vår hemsida www.swetrack.com dvs. "Tanka prisplan" med kortbetalning.

Hur får jag tag i kvitton på betalningar som görs/gjorts?
Genom att logga in i vårt webbgränssnitt för livespårning, som du når genom att klicka på Livespårning högst upp på vår startsida eller genom att klicka HÄR.
När du är inloggad i webbgränssnittet klickar du på Mitt konto - du kan där ladda ner digitala kvitton på alla betalningar som gjorts från ditt kort.

Hur kommer jag i kontakt med er support?
Vi erbjuder fri support på samtliga SweTrack-produkter, oavsett var produkten är köpt.
Skicka oss ett mail på support@swetrack.com så hjälper vi dig inom kort.

Innan du kontaktar oss så vill vi uppmana dig att läsa den medföljande dokumentationen samt se om svaret på din fråga finns här i supportcentret. Om inte, så är du välkommen att skicka oss ett mail. Om din fråga gäller en specifik produkt så är det viktigt att du bifogar produktens IMEI-nummer eller ditt användarnamn i mobilappen så att vi kan felsöka berörd produkt direkt. IMEI-numret finns på produktens kartong och, i förekommande fall, utmärkt på själva produkten med en klisterlapp eller annan märkning.

Vänligen skicka endast ett mail per ärende. Vi använder oss av ett ärendehanteringssystem som gör att alla ärenden hanteras i kronologisk ordning. Ditt ärende kommer därför inte att lösas snabbare av att flera identiska mail skickas. I stort sett alla ärenden vi får in under kontorstid besvaras, och löses oftast inom en timme.

Har ni någon telefonsupport?
Nej.
 

KOKKAKI

HBK Medlem
Inlägg
450
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
9452
Medlemskap
2025
Supporten är obefintlig. Swetrack o GPSHuset är samma företag. Kontakta Ossi Dillström <ossi.dillstrom@swetrack.com> Be att få returnera Trackern och få pengarna i retur, avsluta abonnemanget på deras hemsida. Det fins andra mer kundvänliga företag som säljer spårsändare. Swetrack är bland de mest kundfientliga företag jag träffat på.
Jag köpte Swetrack extrem det var bara problem med den, bland annat flyttade sig positionen flera hundra meter trots att trackern var placerad med fri sikt. Batteriet skulle vara i tre år på en laddning men efter en månad var batteriet tomt ,dessutom är dataprogrammet i appen inte färdig utvecklat.
 
Toppen