• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Strul med att förnya medlemsavgiften!

Maggtomp

HBK Medlem
Inlägg
7
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
28254
Medlemskap
2024
Sorry, men nu har jag försökt i snart i 30 minuter att swisha nya medlemsavgiften. Jag må vara korkad eller nåt annat med detta. I övrigt anses jag minst normalbegåvad. Men att swisha 100 kr går jag bet på här! Händer inget när jag klickar på " Betala". Jag läser instruktionen noggrant, men nåt funkar inte!
Ge mig bara mobilnumret så jag kan sända iväg hundringen!
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.580
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Försöker du betala med telefonen och inte får upp Fortsätt så beror det på att du nekat att din webbläsare får öppna Swishappen någon gång tidigare.
Du kan då betala genom att logga in i forumet från en dator eller en padda som inte har Swish installerat och gå till betalsidan.
När du tryckt betala i forumet och angett ditt telefonnummer som du har Swish på den andra enheten så öppnar du Swish på din telefon och genomför betalningen där.


Har du följt instruktionen på:
Nyhet! - Förnya HBK medlemskapet med Swish | Husbilsklubben.se

Om du ändå inte lyckas betala med Swish så får du betala via BG.
Betalningsinformation för medlemmar | Husbilsklubben.se
 
Toppen