• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Större Tv

KJS

HBK Intresserad
Inlägg
51
Kommun
Huddinge
Hej HB kompisar.
Vi har en Sunlight T69L Adventure 2021. Vi har en tv installerad men tycker att den är liten och funderar på en större. Någon som vet hur stor man kan ha? Funderar även på att ha en tv i utetältet. Hur gör ni?
Hälsningar
Kent
 

kenjon

HBK Medlem
Inlägg
1.819
Kommun
Bromma
HBK-Nr
9408
Medlemskap
2024
Det beror väl på var du vill montera den. Jag satte min på väggen vid sängens fotända, 21", hade nog fått plats med 23". Men det är väl bara att mäta.
 

KJS

HBK Intresserad
Inlägg
51
Kommun
Huddinge
Det beror väl på var du vill montera den. Jag satte min på väggen vid sängens fotända, 21", hade nog fått plats med 23". Men det är väl bara att mäta.
Tack för svar. Tanken var att ha den ovanför frysfacket som vi har nu. Framför sängen vore bra. Men vill helst inte göra för mycket påverkan på väggarna.
 
F

F.d. 22252

Guest
Finns projektorer som borde fungera bra eller bättre än en tv, numera använder man ju inte antenner och tvmottagare utan nätet och en telefon eller surfplatta som en signalkälla. Finns en hel del tester på youtube bl.a.
 
Toppen