• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Störigt med rullande

Lösning
F
Jag har ändrat så erbjudanden visas på ett annat sätt. Hoppas det är bättre. Tyvärr faller bilden bort, men det rullar inte längre.

Ewa & Jocke

FD HBK Medlem
Inlägg
1.259
Kommun
Haninge
HBK-Nr
20273
Medlemskap
2022
Jag har inte heller något rullande medlemserbjudande. Jag kan inte erinra mig att jag har gjort någon inställning som motverkar det.
Jag har Adblock, dock...

Edit. Jag såg nu att jag faktiskt har rullande medlemserbjudande. Jag har bara inte reflekterat att det finns där. Kanske har jag en egen inbyggd adblock ;)

//Jocke
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.252
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Nu när jag vet vad jag skall leta efter så ser jag detta på flera sidor . Jag besöker dock bara HBK genom en genväg som pekar på /Forum/Nya inlägg vilket kanske förklarar varför jag inte sett det tidigare.

Med adblocker går det att blockera det till stor del. Det som händer är att rutan blir tom tills nästa växling av annons. Då rullar den in och försvinner när den just stannat och rutan blir återigen tom till nästa växling osv.
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Det er en ny funksjon som presenterer endel av de tilbud klubben har skaffet for medlemmene. Kan sikkert justeres, HBK tjener ingen penger på denne presentasjonen.
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Den rullar fortfarande,jag antar HBK tjänar pengar på detta,men irriterande är det.
Det antagandet är fullständigt fel.
HBK Tjänar inget på de medlemserbjudanden som vi jobbat fram för klubbens medlemmar.
Funktionen är till för att visa upp för medlemmarna att det kommit nya medlemserbjudanden. Dessa blir annars mer eller mindre anonymt placerade under "Förmåner" och de 12 olika kategorierna med erbjudanden.
 

Olof G

HBK Medlem
Inlägg
5.069
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
12581
Medlemskap
2024
Det antagandet är fullständigt fel.
HBK Tjänar inget på de medlemserbjudanden som vi jobbat fram för klubbens medlemmar.
Funktionen är till för att visa upp för medlemmarna att det kommit nya medlemserbjudanden. Dessa blir annars mer eller mindre anonymt placerade under "Förmåner" och de 12 olika kategorierna med erbjudanden.
Tack för det klarläggandet,då kan ju funktionen rullande tas bort,dom medlemmar som är intresserade av erbjudande hittar nog ändå.
 
Toppen