Fr o m nu och fram till ca 10 juni är ställplatserna vid Sandens båthamn i Vänersborg tillfälligt avstängda p g a festival nästa vecka.
Likaså vid månadsskiftet juli-augusti, p g a Diggiloo.
HB är ok 48 tim, på den vanliga parkeringen mellan Hamnen och ICA Kvantum. Finns även några platser för 7 dygn där, men ofta upptagna. OBS! Ingen markis, utemöbler eller annat campingbeteende där.
Holmängen eller Marinan finns oxå att tillgå.
Likaså vid månadsskiftet juli-augusti, p g a Diggiloo.
HB är ok 48 tim, på den vanliga parkeringen mellan Hamnen och ICA Kvantum. Finns även några platser för 7 dygn där, men ofta upptagna. OBS! Ingen markis, utemöbler eller annat campingbeteende där.
Holmängen eller Marinan finns oxå att tillgå.