• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

ställplats/camping

F

F.d. 10924

Guest
Körde ut i torsdagskväll till Höganäs småbåtshamn tänkte stå över natten på ställplatsen där, men de fanns ingen plats pga båtupptagning som skulle göras till helgen, så dagen där på ringde jag o pratade med hamnchefen o påtalade att de får skriva på sin hemsida att de inte finns platser över hösten/vintern som de faktiskt står att de finns. Men helgen blev bra ändå, vi drog till Vittsjö camping som var väldigt trevlig, där har vi tillbringat många höstar/vintrar förr i husvagn när barnen var små, så bra blev det ändå till slut.

Vill gärna ha tips om var ni andra kör över helgen, lite smultronställe som man kan besöka som inte ligger för långt bort, från Helsingborg.
önskar alla en trevlig höst/vinter
 
F

F.d. 52945

Guest
Sv: ställplats/camping

Hej!
Vi brukar åka till Ranarp, Norrebro, Rydebäck, Ystad, Tosteberga, Hörvik, Torsö alla ställen lika trevliga med trevligt husbilsfolk bara att haka på!
Hoppas vi ses därute någonstans i höst/vinter!

Mvh
Pilot:)
 
F

F.d. 10924

Guest
Sv: ställplats/camping

tack för info
Vi kommer att haka på, första året med husbil.
 
Toppen