Kanada
HBK Medlem
Ska smörja bakaxeln men har ett par frågor kring det här. I instruktionsboken från AL-KO står inget om mängden fett som ska pumpas in, har sökt på nätet om det här och hittar olika uppgifter och erfarenheter. Hittar uppgifter om några pumptag eller att pumpa in tills fettet kryper ut, enligt någons erfarenhet kröp inte fett ut. Så vad är det som gäller?
Undrar över fettet som rekommenderas, Shell Retinax LX. Kollade på Mekonomen men där var man osäkra, fettet heter tydligen inte så längre efter 26 år.
Var hittar jag Shell Retinax LX eller motsvarande, har Biltema rätt sort för dit ska jag i veckan.
Undrar över fettet som rekommenderas, Shell Retinax LX. Kollade på Mekonomen men där var man osäkra, fettet heter tydligen inte så längre efter 26 år.
Var hittar jag Shell Retinax LX eller motsvarande, har Biltema rätt sort för dit ska jag i veckan.