• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Karosseri Skada på karossen- firma sökes

MonKen

HBK Medlem
Inlägg
243
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
25855
Medlemskap
2024
Vi har fått en skada på vår Adria Matrix Supreme - 18. Skadan är förutom plast som går att byta ut också en skada längst bak på vänster sida mellan garagedörren och kofångaren. Skadan är en "reva" ca 8-10 cm lång som gått igenom aluminiumet och man ser isoleringen. Jag behöver tips på mycket bra firma som kan åtgärda detta i Stockholmstrakten. Vi får ut på försäkringen, självrisk 5000:-
 

kullen

HBK Medlem
Inlägg
366
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
3656
Medlemskap
2024
Vi har fått en skada på vår Adria Matrix Supreme - 18. Skadan är förutom plast som går att byta ut också en skada längst bak på vänster sida mellan garagedörren och kofångaren. Skadan är en "reva" ca 8-10 cm lång som gått igenom aluminiumet och man ser isoleringen. Jag behöver tips på mycket bra firma som kan åtgärda detta i Stockholmstrakten. Vi får ut på försäkringen, självrisk 5000:-
Jag har anlitat en firma i Tumba som heter Karossdoktorn, gjorde ett bra jobb som jag kan bedöma det. Godkänd av försäkringsbolaget If iallafall.
 
Toppen