• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Sex år

Linnéa & Eide

HBK Medlem
Inlägg
222
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
275
Medlemskap
2024
Den 13 oktober 2010 blev en vändpunkt i mitt liv. Jag fick en allvarlig tumör bortopererad och förlorade höft och ben på vänster sida. Sedan dess är det rullstol som gäller. Jag har skrivit om det tidigare. Men livet går rätt bra ändå och Eide finns ju vid min sida. Jag är glad att jag har livet och att inget återfall i sjukdomen kommit. Detta är min hälsoresa och jag tror att den fortsätter i husbilsglädje en bra bit till. :)

Linnéa
 

Ami

HBK Medlem
Inlägg
650
Kommun
Strömstad
HBK-Nr
681
Medlemskap
2024
Sv: Sex år

Stor kram till er båda och tack för alla trevliga stunder både IRL och på Melodikrysschatten! Vi hörs på lördag.

Ami

 
H

hianders

Guest
Sv: Sex år

:)Så underbart Linnéa och Eide att det fortsatt går bra. Vi är många som följt er kamp genom åren och det var många samtal till västkusten 2010 och framåt där Eide satt som informatör och tålmodigt svarade på hur det gick.

Fortsatt Lycka till och välmående!

Inger o Hasse
 

Maja

HBK Medlem
Inlägg
1.202
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2024
Sv: Sex år

Det gläder mig att höra om din lycka, Linnea. Önskar dig/er allt på Hälsoresan. Själv "firar" jag snart femårig (egentligen 5,5 års) cancerkamp med allt vad det betyder av behandlingar, biverkningar och följder. För att inte tala om de närståendes oro och bekymmer.
Ser fram emot att möta er på vägarna snart!
Allt gott!
 
Toppen