Besiktade husbilen den sista mars, på en station i Dalarna. Samtidigt gjordes täthetskontroll av gasolen. Som vanligt mycket trevligt bemötande och gott arbete. Trodde jag!! Premiärturen gjordes i början på April. Rastplats i Danmark för första övernattning i regn och blåst. Skulle "vrida på" gasolen i mörkret och får en sprut rakt in i ansiktet. Visade sig att anslutningsslangen låg vid sidan om. Alltså inte tillbakasatt efter testet. Dessutom var reglagen till köket i "på-läge". Detta var väl inte så farligt eftersom ingen gasol strömmar ut förrän man också trycker in knapparna. Vände mej till deras kundtjänst som vidarebefordrade mailet till utpekad station och jag blev lovad att de skulle höra av sig. Inget hände och efter 2 veckor skickade jag ett nytt mail. Samma resultat. Meddelade på nytt kundtjänst att jag tycker att de åtminstone kunde slå en signal och be om ursäkt. Detta svarade inte ens kundtjänst på. Jag har inte på 1 månad hört ett ljud från Opus. Så liten varning om ni låter Opus utföra gasoltest. Kolla noga att de satt tillbaka slangen till gasoltuben !