• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Sökfunktionen på husbilsplatser-kartan

T68

HBK Medlem
Inlägg
870
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
27536
Medlemskap
2024
Hej!
Jag gillar verkligen kartan (nu ännu mer sedan det dykt upp en knapp för kunna öppna navigering i Sygic :) ).
Men häromdagen stötte jag på ett problem. Jag skulle söka efter en rastplats som jag fått tips om men fick ingen träff.
Lyckligtvis visste jag ungefär var den låg och scrollade dit kartan och där låg en markering och information om platsen. Den finns alltså i förteckningen men ger inte träff i söket.
Har jag kanske gjort någon felinställning? Eller snubblat över en bugg?
Den rastplats jag letade efter är "Medskogshällan" i Ånge kommun, Västernorrland (väldigt trevligt ställe förresten).
 

T68

HBK Medlem
Inlägg
870
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
27536
Medlemskap
2024
Tack för svar!
Japp, det är den platsen. Aha, då förstår jag. Så man får försöka lista ut var en plats ligger (om den inte har ett ortsnamn i namnet) och söka på tex kommunen och sedan kolla på ikonerna?
 
F

F.d. 14324

Guest
Om du letar efter en specifik plats så kan det vara lite knepigt att leta fram den om man inte vet var den ligger på kartan, men oftast har man väl i alla fall ett hum om var man ska leta. Oftare vet man nog var man ska åka på ett ungefär och kan leta direkt på kartan efter platser som kan vara aktuella, med eller utan sökfunktion, oavsett vad de heter.

mvh jocke
 

T68

HBK Medlem
Inlägg
870
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
27536
Medlemskap
2024
Jo, det stämmer. Och nu när jag vet om detta så kommer jag nog hitta nästa gång jag ska söka på samma sätt :).
 
Toppen