• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Projektor

Peck

FD HBK Medlem
Inlägg
159
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
19933
Medlemskap
2022
Hej

Väntar på vår nya husbil och jag funderar lite, ska jag sätta in en TV som vanligt eller ska jag välja en projektor i miniformat istället och vad ska jag isåfall välja?

//Mattias
 

flajson

HBK Medlem
Inlägg
3
Kommun
Arvika
HBK-Nr
27005
Medlemskap
2025
Hej

Väntar på vår nya husbil och jag funderar lite, ska jag sätta in en TV som vanligt eller ska jag välja en projektor i miniformat istället och vad ska jag isåfall välja?

//Mattias
Hej.
Har ingen projektor eller TV i bilen men däremot en liten projektor som jag använder i jobbet. Den är cirka 20 x 8 x 4 cm och av märket Lenovo. tror de köpte in den från Dustin och kostade 6,500 :-, och riktigt bra.
 

Ewa & Jocke

FD HBK Medlem
Inlägg
1.259
Kommun
Haninge
HBK-Nr
20273
Medlemskap
2022
Hej

Väntar på vår nya husbil och jag funderar lite, ska jag sätta in en TV som vanligt eller ska jag välja en projektor i miniformat istället och vad ska jag isåfall välja?

//Mattias

Hej!
Jag startade en tråd gällande projektor i stället för tv. Kanske kan du hitta något matnyttigt i den tråden.


//Jocke
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.116
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Jag har också skrivit om att ha projektor i hb. Köp de små platta, har en på 100w... Det fungerar utmärkt men hittar du en på 2-300w så köp en sådan... Räkna med ett pris på 2-3000. - kr
Det känns häftigt att se på en 60" skärm i hb.
 

Peck

FD HBK Medlem
Inlägg
159
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
19933
Medlemskap
2022
Jag har också skrivit om att ha projektor i hb. Köp de små platta, har en på 100w... Det fungerar utmärkt men hittar du en på 2-300w så köp en sådan... Räkna med ett pris på 2-3000. - kr
Det känns häftigt att se på en 60" skärm i hb.
Hej

Såg din bild på duk som du projicerar på. Hur tycker du att bilden blir om man jämför med en tv. Är den klar och fin eller hur upplevs den?
 
Toppen