• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Picked up the new Riviera

F

F.d. 16636

Guest
This afternoon I brought home our new Riviera. Its going to take some time to figure out how everything works, so many items to think about. Water valves, power switches, gas, parabol... and trying to remember to get them right, I have at least 5 different manuals to read, so I'l be up late tonight:p

The drive home was about 50km, so I got to see how it feels on the road, both in traffic and the motorway, seemed like good solid suspension and a great set of mirrors! so you see everything. The gearbox shifted nice, and I never had to use 6th, it cruses real good at 95 in 5th gear.

Tomorrow I'll run through everything once to make sure it all works, it will be fun to see how much I can get right the first time out.

I figure a man only gets to have something like this once in a lifetime, so I'm going to get as much enjoyment out of it as possible.
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Picked up the new Riviera

Hallo Rustygun.
Where did you bought your Caravan ( I dont know the english letter for Husbil) Is it housecar. Stupid letter.

Regards from Kurt
:confused:
 
F

F.d. 16636

Guest
Re: Sv: Picked up the new Riviera

Hallo Rustygun.
Where did you bought your Caravan ( I dont know the english letter for Husbil) Is it housecar. Stupid letter.

Regards from Kurt
:confused:

Hi Kurt. I bought my motorhome at Caravanhallen in Haninge. ( near Stockholm)

I'll try it in Swedish , promise not to laugh:rolleyes:

Jag köpte min husbil på Caravanhallen i Haninge... did I say that right?
 
Senast redigerad av en moderator:

CarthagoAnders

HBK Medlem
Inlägg
829
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
377
Medlemskap
2024
Sv: Re: Sv: Picked up the new Riviera

" Jag köpte min husbil på Caravanhallen i Haninge... did I say that right? "

excellent! no one could have done that better, even the swedish character ö used in the right place!
first lesson done, second next?
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Picked up the new Riviera

Perfekt skrivit av Dig. Välkommen till Svenska sidan. Jag tror att vi skall fortsättningvis prata svenska.
Fantastiskt, hoppas att vi kan träffas på någon TRÄFF. I hope We can meet in the future.
Jag är inte så bra på att stava in English. If I spell it again, it will be, I hope we can meet again in the future at Skattegården.
Rustugun. Kommer Du till Skattegården på Påsk. This Eastern. I dont know if I spell right.
But, it is better to do a try or rather do anything. (nothing)
Kom igen nu Rustygun så skall vi testa av helv---. And if I nead help, I must talk to my friend Belgien 1, (Rolle)
I hope I see you on this web tomorrow, best regards from your friend, Kurt.
:twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy::spinny::spinny::spinny::spinny::spinny::spinny::spinny:
 
F

F.d. 16636

Guest
Tack all! Jag skall försöka....:wink:

I hope to make the Årsmöte so I can meet all of you!!

Tomorrow I'm going to see what type my 12V "lampor" are, so I can change over to LED. ( CarthagoAnders...:D
 
F

F.d. 839

Guest
Sv: Re: Sv: Picked up the new Riviera

Hi Rusty,

You passed your first Swedish lesson, no doubt in my mind you are improving :)
 
F

F.d. 839

Guest
Sv: Picked up the new Riviera

Kurt & Monica

Kurt min Engelska är tusen gånger bättre än min Svenska, jag skäms nästan. Självklart är det så du behöver hjälp så skrik bara till ;)
 
Toppen