• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Park4night

gertz

HBK Medlem
Inlägg
118
Kommun
Sävsjö
HBK-Nr
8904
Medlemskap
2024
Hej, hjälp jag brukar använda park4night också när jag letar efter fina fricampingställen, men nu får jag inte fram bilder på dom olika objekten, har funkat bra innan, någon som vet?
 

BørjeH

HBK Medlem
Inlägg
108
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
29067
Medlemskap
2024
Ibland kan filer bli kvar på enheten även efter avinstallation. Prova tömma data och cache genom att:
  1. Gå in i Inställningar / Appar / park4night
  2. Rensa Data
  3. Rensa Cache
  4. Starta appen igen
Det kan se olika ut i menyerna, men har du bara hittat appen under telefonens Inställningar, så borde det gå bra.

 
F

F.d. 4220

Guest
Kan vara så att de har en bugg i senaste versionen som orsakar problemet.
Det är inte alltid det är ens egna enhet som har problem...
Nu kollade jag med den jag hade installerad (funkar) och uppdaterade till senast tillgängliga (fungerar det också).
Men däremot får jag en del udda felmeddelanden, så det skulle inte förvåna mig om de har problem.

Kolla efter en uppdatering som kan komma de närmaste dagarna.
 
Senast redigerad av en moderator:

BørjeH

HBK Medlem
Inlägg
108
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
29067
Medlemskap
2024
Ja, det kan vara som @STACT skriver, att det är korrigerat till nästa version.

Under tiden kan du ju använda park4night - Sharing cool places, camping car areas, van i webbläsare på din telefon.

Har du tillräckligt med utrymme på telefonen eller SD-kortet för att bilderna ska kunna cachas?

En möjlig lösning, om du känner dig vågad eller tillräckligt desperat, är att leta upp föregående version av appen. Nuvarande version är 7.0.5. Jag kan inte rekommendera lösningen för någon annan - bara nämna det som ett alternativ. Google Play har inget stöd för att installera tidigare versioner. Isf behöver man gå via 3:e part och det är inte helt riskfritt.
 
Toppen