Svein_H
HBK Medlem
Jeg ønsker å nedskalere litt når det gjelder bobilstørrelse, og fant denne bilen som jeg kanskje skal se på i morgen: Til salgs: Pøssl GLOBECAR ROADSCOUT R - 2014 - Bybobil - 131 Hk - 2.2 l. Hvis det blir aktuelt med bilbytte kommer jeg også til å investere i hengerfeste og sykkelstativ. slik at jeg kan kvitte meg med en av mine andre biler, og kun ha bobil og elbil.
Er det noen som har kjennskap til denne modellen, og om det ev. er noe jeg bør være oppmerksom på?
For ordens skyld, dette er bilen jeg har nå: Til salgs: Dethleffs ADVANTAGE 2,8 JTD 127 HK - 2004 - Integrert - 127 Hk - 2.8 l. Kjøpte den på impuls og litt panikk rett før ferien for 3 år siden, forventer å gå på et ganske stort tap ved innbytte.
Er det noen som har kjennskap til denne modellen, og om det ev. er noe jeg bør være oppmerksom på?
For ordens skyld, dette er bilen jeg har nå: Til salgs: Dethleffs ADVANTAGE 2,8 JTD 127 HK - 2004 - Integrert - 127 Hk - 2.8 l. Kjøpte den på impuls og litt panikk rett før ferien for 3 år siden, forventer å gå på et ganske stort tap ved innbytte.