• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret del 3 2011 >

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Ja Sevilla, Expo92, världsutställningen var ett stort äventyr för mig..... Akutinsats, levererade ett centralbokningssystem till världsutställningen på 3 månader. Snacka om att sladda i kurvorna. Svettig när jag tänker tillbaka på det, men vi lyckades och Sevilla fick jag tillfälle att bekanta mig med under det året. :)

Något helt annat.

DSC_0243.JPG
Vart åker man för att besöka det här spännande huset?

Tommy
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sanremo är en favorit hos oss, men det här huset står inte i San Remo. I Sanremo finns en mycket tjusigare villa, Villa Nobel.

Nej det här huset är inte ens i Italien.

på’t igen ;)

Tommy
 

lentor

HBK Medlem
Inlägg
806
Kommun
Nora
HBK-Nr
13821
Medlemskap
2024
Ett roligt ekipage som checkar in på Campingplatz Rüdesheim am Rhein.
Helt rätt Tommy.
Väntar på fortsättning.

Torgny

P1010559.JPG
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Klart det är, som ofta var ett mål när man promenerade från den gamla ställplatsen.

Gunnar, vi är lite avundsjuka på er, men du får i alla fall ta över stafettpinnen och ta ta oss vidare. :)

Tommy
 

brogu

HBK Medlem
Inlägg
1.335
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
3911
Medlemskap
2024
Ja, det var tider det. P-Automater som inte fungerade, och hade man tur kunde man få tag på el där någon lagt i för 3 dygn.
Jag är inte mycket för kyrkor, men denna hade jag av en annan anledning på min bucket list. Vilken kan det vara?DSC_0072a.jpg
 
Toppen