Nya kartan Husbilsplatser, kul vintersysselsättning

Per & Carina

Husbilsplatsadmin
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2021
Med nya kartan har jag upptäckt en ny hobby. Går igenom platser, anteckningar och foton från våra tidigare resor. Nu går det att lägga in att man besökt platsen och skriva rätt datum i efterhand. Dessutom skriva en liten recension även på de platser ni markerat besök på tidigare genom att redigeringsfunktion finns. Många platser har dessutom bara en bild och kanske inte visar så tydligt hur platsen ser ut. Då kan man göra en ändringsförfrågan om man har "bättre" foton. Även lägga till platser som inte finns. Det är ju bra att lägga in ändringar nu under vintern när det inte är så många förslag som kommer in samtidigt. Det framkallar ju också minnen från tidigare resor nu i vintermörkret. Ha en riktigt skön vinter.
Husbilsplatser | Husbilsklubben.se annars klickar ni på Husbilsplatser i blå listen ovan.

Senast ändrad:

Per & Carina

Husbilsplatsadmin
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2021
Hmmm... Det är nog bra om platsen finns, då är det OK att addera den till kartan :twitcy:
Låter det stå så. Lite kul med hur man uppfattar saker och hur man uttrycker sig. Blir inte alltid riktigt tydligt. Det där som advokater säger: Det är en tolkningsfråga. En lag ska vara skriven så tydligt att det inte går att tolka mer än på ett sätt tycker jag. Men så är ju inte fallet alltid.

Likeahome

HBK Medlem
Kommun
Säter
HBK-Nr
14625
Medlemskap
2021
Med nya kartan har jag upptäckt en ny hobby. Går igenom platser, anteckningar och foton från våra tidigare resor. Nu går det att lägga in att man besökt platsen och skriva rätt datum i efterhand. Dessutom skriva en liten recension även på de platser ni markerat besök på tidigare genom att redigeringsfunktion finns.
Trevlig idé. Har redan börjat!

JanneB

HBK Medlem
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
20110
Medlemskap
2021
Med nya kartan har jag upptäckt en ny hobby. Går igenom platser, anteckningar och foton från våra tidigare resor. Nu går det att lägga in att man besökt platsen och skriva rätt datum i efterhand. Dessutom skriva en liten recension även på de platser ni markerat besök på tidigare genom att redigeringsfunktion finns. Många platser har dessutom bara en bild och kanske inte visar så tydligt hur platsen ser ut. Då kan man göra en ändringsförfrågan om man har "bättre" foton. Även lägga till platser som inte finns. Det är ju bra att lägga in ändringar nu under vintern när det inte är så många förslag som kommer in samtidigt. Det framkallar ju också minnen från tidigare resor nu i vintermörkret. Ha en riktigt skön vinter.
Husbilsplatser | Husbilsklubben.se annars klickar ni på Husbilsplatser i blå listen ovan.
Vilken utmärkt idé Per och Carina. Det är högt angeläget att kunna uppdatera den fina HBklubbens husbilplatser databas.
Tack också för att det påminde mig om att jag hade lovat att lägga in i databasen Knivsta Kvarngården husbil/husvagn ställplats. Nu har jag gjort det.

Toppen