• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nyhet! Ny plats för medlemsannonser!!

F

F.d. 4220

Guest
Från och med nu så har vi ersatt den tidigare marknadsplatsen med en ny som ni hittar här:


Tyvärr så finns det ingen funktion för att flytta befintliga annonser till den nya per automatik, så ni som har aktiva annonser där, behöver skapa dem på nytt påp den nya platsen. Om den fortfarande är aktuell.
Det går inte att skapa nya annonser på den gamla platsen längre. Men vi kommer att ha den tillgänglig någon månad till för de annonser som finns aktiva där.

Den nya marknadsplatsen är uppdelad i kategorier, så att man kan titta igenom annponser i den kategori man är intresserad av.
Alla aktiva annonser visas på startsidan, som man kommer till via länken ovan.

I menyalternativet Förmåner ovan finns en länk. Dessutom visas de senaste annonserna i sidopanelen och man kan ta sig till annonserna via denna ruta också.

Det finns säkert saker att justera och fixa. Finns det behov av det, kan vi skapa nya kategorier exempelvis.
Frågor om Nya Marknadsplatsen kan ställas i denna tråden.
 
F

F.d. 4220

Guest
Jag lyfter denna en gång, då den försvunnit från förstasidan.

Om Du har en aktuell annons på den gamla arean, så kan det vara en idé att ersätta den med en ny.
Lägg upp annonsen igen på nya arean och när du är klar markerar du den gamla för borttag.

Nya marknadsplatsen har annonser i olika kategorier, vilket gör det lite lättare att söka efter det man behöver.
Det finns dessutom en funktion med karta, så om man skriver in orten, så kan man lätt se hur långt man behöver åka för att hämta.
 
F

F.d. 4220

Guest
Inom kort kommer vi att stänga ner den gamla annonsplatsen i samband med att forumet får en uppgradering.
Om du fortfarande har en aktiv annons där - som fortfarande är aktuell, är det hög tid att skapa en ny på den nya Marknadsplatsen.
 
Toppen