• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny husbil för 360.000 kr

Micke & Annika

HBK Web
Admin medlem
Inlägg
411
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
29444
Medlemskap
2024
Har sökt efter den plåtisen för 360000:- finns ingen helt ny till det rea priset. Vad var det egentligen för märke förutom Fiat ?
 

Jan K

HBK Medlem
Inlägg
1.622
Kommun
Kristinehamn
HBK-Nr
17820
Medlemskap
2024
Verkar vara ett riktpris då vinstskatt från spel inte beskattas. Tävlingsvinster | Skatteverket

Men var hittar man så billig husbil??
Här håller jag inte med dig. Läs en gång till. Den här meningen är nyckeln: Är det däremot slumpen som avgör är vinsten skattefri.

I Drömpyramiden utför de tävlande en "prestation" genom att svara på frågor. Då ska skatt och arbetsgivaravgifter betalas. Även om frågorna skulle vara fånigt enkla.

//Jan
 
W

Weckman

Guest
Här håller jag inte med dig. Läs en gång till. Den här meningen är nyckeln: Är det däremot slumpen som avgör är vinsten skattefri.

I Drömpyramiden utför de tävlande en "prestation" genom att svara på frågor. Då ska skatt och arbetsgivaravgifter betalas. Även om frågorna skulle vara fånigt enkla.

//Jan
Så rätt så, jävla skit, då blir det restskatt nästa år.
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Chansar, här ett reportage om de lyckliga nya husbilsägarna som vann en ny husbil värd 360.000 kr. Grattis.

Om artikeln ligger bakom betalvägg så är jag den 1’e att beklaga, men samtidigt lugna dig med att artikeln inte har det nyhetsvärdet så att du behöver anteckna dig för en längre prenumeration utav Örnsköldsviks Allehanda. ;)

TommyD
 

Tangenhaap

HBK Intresserad
Inlägg
250
Kommun
Västerås
Att priserna i Sverige är orimligt höga är ju känt men nästan en miljon för denna:
Måste finnas inläggningar av bladguld eller nåt.
Ofattbart!
 
Toppen