• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nordic camperguide 2011

F

F.d. 14324

Guest
Är det någon som vet om nordic camperguide finns att köpa någonstans i sverige? Jag har försökt att köpa den hos dacf men misslyckats. Tacksam för svar Jocke
 
F

F.d. 55451

Guest
Sv: Nordic camperguide 2011

Hej Simonen
Der findes en fil for andriod telefoner på DACF Camperguide
Jeg har lavet POI filer for Garmin, TomTom, Autoroute etc. som indeholder altid opdaterede links - gegrafisk placerede.
Husk på at der er allerede forsvundet omtrent 10 platser och 3 nya kommet till - efter papir udgave.
Den elektroniske udgave er omedelbart och kan justeras många gånger per år.

Håber det kan være dig til hjælp.
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 14324

Guest
Sv: Nordic camperguide 2011

Tack för ditt svar Bredo, Tyvärr har jag inte någon androidtelefon men det kanske börjar bli dags för mig att köpa en. Det skulle kanske lösa flera problem för mig då jag även tänkte börja med geocaching samt att den kanske skulle kunna ersätta min gamla bilnavigator.
Tack John för länken till dacf. Jag har försökt köpa guiden där via paypal men det gick inte, pengarna kom tillbaka, Varför vet jag inte. mvh jocke
 

brogu

HBK Medlem
Inlägg
1.335
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
3911
Medlemskap
2024
Sv: Nordic camperguide 2011

Vi tycker att Nordic Camper Guide i pappersutgåva var ganska dålig.
Svårt att hitta och det som finns hittar vi mycket bättre i HBK: ställplatslista.
Den köper vi inte en gång till. Men vi gillar att bläddra i papper, inte ha allt i GPS:er och mobiler eller datorn. Dom är ett komplement!
/Brogu
 
H

hianders

Guest
Sv: Nordic camperguide 2011

Husbilsklubben har ju tidigare sålt den s k pappersupplagan så ställ frågan till styrelsen hur man får tag i årets upplaga. De bör veta.
Inger
 
Toppen