• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Närmaste tankställe från Montpellier att fylla svensk gasolflaska?

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
På väg till Morgenweck i Trier för att fylls på gas i våra svenska Gasolflaskor, när vi blir varse om att tankstället vi är på väg till stängde sin verksamhet den 31 december 2021.

Vi befinner oss just nu i Montpellier, på väg norrut, var finner vi närmaste ställe där vi kan fylla våra svenska gasolflaskor?

Det är kallt. :confused:

Tack för hjälpen

Tommy
 

Gunnarsson

HBK Medlem
Inlägg
175
Kommun
Götene
HBK-Nr
17207
Medlemskap
2024
På väg till Morgenweck i Trier för att fylls på gas i våra svenska Gasolflaskor, när vi blir varse om att tankstället vi är på väg till stängde sin verksamhet den 31 december 2021.

Vi befinner oss just nu i Montpellier, på väg norrut, var finner vi närmaste ställe där vi kan fylla våra svenska gasolflaskor?

Det är kallt. :confused:

Tack för hjälpen

Tommy
Vet inte om den är öppen, men enligt myLPG så står det att den är uppdaterad 28/3 2022
 

T.Rantzow

HBK Valberedning
Inlägg
497
Kommun
Castro Marim
HBK-Nr
305
Medlemskap
2024
Jag kan inte Spaniens geografi men jag har skickat frågan till en som troligen vet och bor där.


Hej Tommy

Det är mig Kenth syftar på som skall ge dig svar på var du kan fylla på gas i Spanien.
Problemet är att du befinner dig inte i Spanien , så jag kan tyvärr inte hjälpa dig.

- Snällt försök av Kenth ändå.

// T
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Hej Tommy

Det är mig Kenth syftar på som skall ge dig svar på var du kan fylla på gas i Spanien.
Problemet är att du befinner dig inte i Spanien , så jag kan tyvärr inte hjälpa dig.

- Snällt försök av Kenth ändå.

// T
Tack Torbjörn, Kenth och Stefan, men som sagt, vi har lämnat Spanien bakom oss och är nu i Frankrike.

Nu har vi bestämt att vi passar på att installera en LPG-flaska i bilen hos;
Die Gasfachfrau
Karin Nöfer
Rosengartenstraße 9
55569 Monzingen
Så slipper vi framtida problem samtidigt.

Tack för hjälpen

Tommy
 

Västkustcamparen

HBK Medlem
Inlägg
1.132
Kommun
Ale
HBK-Nr
24499
Medlemskap
2024
På väg till Morgenweck i Trier för att fylls på gas i våra svenska Gasolflaskor, när vi blir varse om att tankstället vi är på väg till stängde sin verksamhet den 31 december 2021.

Vi befinner oss just nu i Montpellier, på väg norrut, var finner vi närmaste ställe där vi kan fylla våra svenska gasolflaskor?

Det är kallt. :confused:

Tack för hjälpen

Tommy
Jag är medveten om att det är långt att åka för er, men utanför Bremen fyllde vi vår svenska flaska 2019:

Schröder Gas GmbH & Co. KG | LPG & Gas bottles​

Webbplats
Vägbeskrivning


Bränsleföretag i Thedinghausen, Tyskland



Adress:
Dibberser bhf 5, 27321 Thedinghausen, Tyskland

Öppettider:
Stängt ⋅ Öppnar mån kl. 07:30
 

sevallbo

HBK Medlem
Inlägg
385
Kommun
Gävle
HBK-Nr
12327
Medlemskap
2024
Tack Torbjörn, Kenth och Stefan, men som sagt, vi har lämnat Spanien bakom oss och är nu i Frankrike.

Nu har vi bestämt att vi passar på att installera en LPG-flaska i bilen hos;
Die Gasfachfrau
Karin Nöfer
Rosengartenstraße 9
55569 Monzingen
Så slipper vi framtida problem samtidigt.

Tack för hjälpen

Tommy
Hej stod på en trevlig ställplats utanför montipelier vid aigues mortes N 43.56337 E 4.16398 17 euro med ström . Sevallbo
 
Toppen