Kolbotten1
HBK Medlem
Jag väntar på en Ny Hobby Prestige Van 640. Säljaren vill inte montera takräcke utan skickar med det i kartong.
Jag skulle vilja ha råd angående vilka delar som behövs och om det är något särskilt att tänka på vid montering. Det sitter en markis i takräcksfästen på högersidan.
Jag skulle vilja ha råd angående vilka delar som behövs och om det är något särskilt att tänka på vid montering. Det sitter en markis i takräcksfästen på högersidan.
