• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Mikrovågsugn till husbil?

Dennis & Kerstin

FD HBK Medlem
Inlägg
586
Kommun
Växjö
HBK-Nr
870
Medlemskap
2021
Hej!

Jag har en fundering på att skaffa en liten och smidig mikrovågsugn till husbilen, en sån där som man kan ställa in i ett skåp när man inte använder den. Vill inte att den kopplas mot bilbatteriet. Har letat här på forumet och har inte hittat vad jag söker. Är det någon där ute som har tipps till mig? Jag har sett fina i Tyskland men jag vill ha den NU! Ni vet hur kvinnor är!!!???:msn_wink:


Hälsningar Kerstin
 

Affezell

HBK Medlem
Inlägg
4.029
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2024
Sv: Mikrovågsugn till husbil?

hej
Av mina erfarenheter av att beställa från Tyskland så tar det inte längre tid än från Sverige
Har du en länk till sidan där den finns så kan jag kolla. Är själv intresserad.
 

Dennis & Kerstin

FD HBK Medlem
Inlägg
586
Kommun
Växjö
HBK-Nr
870
Medlemskap
2021
Sv: Mikrovågsugn till husbil?

Hej Affezell!

Tack för erbjudandet, men den jag såg var på en husbilsfirma som jag nu inte kommer ihåg namnet på...tyvärr. Vi får väl leta vidare och höras om någon hittar en.

Hälsningar Kerstin
 
F

F.d. 25168

Guest
Sv: Mikrovågsugn till husbil?

Hej!

Jag har en fundering på att skaffa en liten och smidig mikrovågsugn till husbilen, en sån där som man kan ställa in i ett skåp när man inte använder den. Vill inte att den kopplas mot bilbatteriet. Har letat här på forumet och har inte hittat vad jag söker. Är det någon där ute som har tipps till mig? Jag har sett fina i Tyskland men jag vill ha den NU! Ni vet hur kvinnor är!!!???:msn_wink:


Hälsningar Kerstin


Finns denna: Whirlpool Mikrovågsugn MAX 30 (svart) - Elgiganten

Samme model med grill och crispfunktion:
Image 3.jpg
Whirlpool Mikrovågsugn MAX38 - Elgiganten

På lager i Häsleholm: Image 2.jpg
 

Dennis & Kerstin

FD HBK Medlem
Inlägg
586
Kommun
Växjö
HBK-Nr
870
Medlemskap
2021
Sv: Mikrovågsugn till husbil?

Hej Carnival!

Tack för tippset, men jag vill ha en som är ännu mindre, 30 x30 ungefär vore perfekt. Det finns ju jätte små kaffebryggare som tradar förarna använder, borde ju finnas mickro också tycker man.

Hälsningar Kerstin
 

Anne & Klas

HBK Medlem
Inlägg
1.808
Kommun
Tyskland
HBK-Nr
7412
Medlemskap
2024
Sv: Mikrovågsugn till husbil?

Säljaren på eBay skickar inte till Sverige!
Läste bara att de levererar till EU-länder och såg inte undantagen.
Vad har Sverige gjort eftesom dom har hamnat på listan "icke önskvärda köpare"
Ausgeschlossen: Afrika, Asien, Mittelamerika und Karibik, Naher Osten, Nordamerika, Ozeanien, Südostasien, Südamerika, Albanien, Andorra, Bosnien und Herzegowina, Bulgarien, Griechenland, Guernsey, Irland, Island, Jersey, Kroatien, Lettland, Liechtenstein, Litauen, Malta, Mazedonien, Moldawien, Montenegro, Norwegen, Portugal, Rumänien, Schweden, Schweiz, Serbien, Svalbard and Jan Mayen, Ukraine, Weißrussland, Zypern: :quest:
 
Toppen