• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

M sverige Försäkring

Som jag ser det är M försäkringen kass.

• Årsförsäkring. Man kan inte spara försäkringspengar genom att man kanske inte använder husbilen mer än x antal veckor per år.
  • Bilen får inte väga över 4500 kg.
Är inte LF bra?

Jaha och vad är det som är kass med Mförsäkringen då? Jag kollar runt lite generellt
Jag är inte ute efter billiga försäkringar M är dyrare än Lf
Min väger inte över 4 ton

Har bytt från LF till Motormännen, blev samma kostnad på ett ungefär, även om det är en årspremie. Då vi som många ställer av o på, blev det samma kostnad. Vi ställer nu på bilen i april och av i oktober och sedan inte hålla på med att ställa på och av.

Åtminstone gamla försäkringstagare har "dagförsäkring" med garageförsäkring vid avställning. Men medlemskap i M kostar cirka 800 per år.

Annars knepet att sälja vid avställning, och få resterande pengar tillbaka. Och vid behov återköp och ny försäkring.:wideeyed:

M Sverige Försäkring AB​

Box 23
844 21 Hammarstrand
Organisationsnummer: 556555-1974

Verksamheten står under Finansinspektionens tillsyn. Därför finns vi upptagna på deras lista över godkända försäkringsförmedlare, information finns på hemsidan www.fi.se

Försäkringsgivare är Gjensidige Forsikring ASA, Norge, svensk filial.

- M är försäkringsförmedlare. Se ovanför. Det Gjensidige dom står bakom. På samma sätt som för Varsam som Husbilsklubben har avtal med.

- En begränsning är att bilen inte får vara utanför Sverige mer än 182 dagar. Sedan upphör hel o halvförsäkring.

M Sverige Försäkring AB​

Box 23
844 21 Hammarstrand
Organisationsnummer: 556555-1974

Verksamheten står under Finansinspektionens tillsyn. Därför finns vi upptagna på deras lista över godkända försäkringsförmedlare, information finns på hemsidan www.fi.se

Försäkringsgivare är Gjensidige Forsikring ASA, Norge, svensk filial.

- M är försäkringsförmedlare. Se ovanför. Det Gjensidige dom står bakom. På samma sätt som för Varsam som Husbilsklubben har avtal med.

- En begränsning är att bilen inte får vara utanför Sverige mer än 182 dagar. Sedan upphör hel o halvförsäkring.
Varför har Gjensisidge begränsat totalvikten till 4500kg?

Tillbaka
Toppen