• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Lycke Golf & Country Club

F

F.d. 50174

Guest
Hej igen. Kan också nämna att greenfee gäster som övernattar på ställplatserna har tillgång till dusch,wc o bastu mellan 08-22.00

Josef Medlem LYcke GCC
 

RiRos

HBK Medlem
Inlägg
188
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
1793
Medlemskap
2024
Sv: Lycke Golf & Country Club

Hej. Om jag spelar golf på greenfee, oavsett vilken golfklubb jag kommer till så ingår handduk o dusch. Oavsett om jag står över natten på ställplats eller åker hem efter spel. Så jag tycker att det är lite fel marknadsföring att säga handduk o dusch ingår i ställplats avgiften.
När jag spelar på min hemma bana så ingår det inte att få fri handduk efter spel. Bara en liten information till alla som inte spelar golf. :)
Rigmor
 
F

F.d. 50174

Guest
Sv: Lycke Golf & Country Club

Hej, Som svar på det skrev jag att man har tillgång till klubbhusets faciliteter mellan kl 08-22. För de som betalar grenfee har fri ställplats och el.
Är säkert uppskattat bland golfare, så har jag uppfattat det. är ofta själva ute över helger på olika anläggningar och så är det på dom flesta banor.

Josef Lycke GCC
 

RiRos

HBK Medlem
Inlägg
188
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
1793
Medlemskap
2024
Sv: Lycke Golf & Country Club

Hej Josef. Min mening var inte att kritisera. vad jag menar är att många golfklubbar har som argument när de tar 100-200 kr för att stå övernatten på golfklubben "du får ju handduk o dusch i det priset. Vilket jag tycker är helt fel. De flesta(inte) golfklubbar har inte ngn annan service,än parkering.
Som greenfee spelare har du handduk och dusch i greenfeepriset, oavsett om du stannar över natten eller bara är där och spelar över dagen.
Spelar du däremot på din hemmabana får du inte anv handduk,gärna dusch men ta med egen handduk.
Att Lycke gk har gratis ställplats tycker jag är jättebra,dessutom är banan mkt trevlig att spela.
Jag hade inte uppfattat att de hade gratis uppställning för gäster.
Rigmor.
 
F

F.d. 50174

Guest
Sv: Lycke Golf & Country Club

Hej Rigmor.

Elplatserna är nya , håller på att färdigställa platserna dom helt i höst ....Och Lycke har sagt att betalar man greenfee står man fritt.

mvh Josef Lyckegcc
 
F

F.d. 25867

Guest
Sv: Lycke Golf & Country Club

Heder åt denna klubb som har begripit vad marknadsföring handklar om.
 
F

F.d. 50174

Guest
Sv: Lycke Golf & Country Club

Tack Och Du! Vi är ofta yte torsdag-söndag. Denna vecka med....Är magiskt fin bana. Hade Gbg Golf Cup igår . Dom var lyriska. Och då spär jag inte på nåt!!!!

mvh Josef o Marita Längtar ut redan
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Sv: Lycke Golf & Country Club

Detta får ju så klart testas. Vi åker upp på kvällen den 4:e sept o hem den 6:e kanske kan vi bli några bilar :)
 
F

F.d. 50174

Guest
Sv: Lycke Golf & Country Club

Välkomna Antagligen är vi där med....Som vanligt. Blir kanon för er,...Banan i toppskick!!!

Lycke Josefo Marita
 
F

F.d. 50174

Guest
Sv: Lycke Golf & Country Club

Kolla upp på golf.se så det inte är tävling eller nåt annat. Eller spela tävlingen kanske......
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Sv: Lycke Golf & Country Club

Redan gjort startförbud enbart mellan 12-14 lördag :)
 
F

F.d. 50174

Guest
Sv: Lycke Golf & Country Club

Okay Bra Ni kollar Vi är säkert där den helgen med.....

Josef o Marita
 
F

F.d. 25867

Guest
Sv: Lycke Golf & Country Club

Vi är nu på ställplatsen i Lycke. Startar 0930 i morgon.
 
F

F.d. 50174

Guest
Sv: Lycke Golf & Country Club

Kul hoppas ni skriver om banan mm vad ni tycker lycke josef
 
F

F.d. 50174

Guest
Sv: Lycke Golf & Country Club

Hej. Spelade Ni banan. Kul om Ni tyckte om den. Vi älskar den..........Åker dit imorgon och ligger där över helgen..........

Josef o Marita Lycke GCC
 
F

F.d. 25867

Guest
Sv: Lycke Golf & Country Club

Hej. Spelade Ni banan. Kul om Ni tyckte om den. Vi älskar den..........Åker dit imorgon och ligger där över helgen..........

Josef o Marita Lycke GCC
Tyvärr satte Marstrandsräkmackan sina spår. Tvingades avboka sent för reträtt söderut.
 
F

F.d. 50174

Guest
Sv: Lycke Golf & Country Club

Hej. Kul se 5 husbilar denna helg på plats hos oss på Lycke GCC- Och alla nöjda..Banan fått högsta betyg av dom jag prata med...

Lycke Josef o Marita
 
F

F.d. 50174

Guest
Sv: Lycke Golf & Country Club

Hej. Ni vet väl att Ni som har Golfhäftet spelar på halv greenfee vardagar!

Josef Lycke GCC
 
F

F.d. 50174

Guest
Sv: Lycke Golf & Country Club

Hej allihop! SOMMAR GREENER PÅ LYCKE!!

Våren kommit här i väst. Golfsäsongen startar igen den lördagen 19 mars på Lycke Golf&Country Club. Ni välkomnas utav ny klippta greener!!

Husbil/Husvagnsplatserna är klara för att ta emot gäster.

Gå in på vår hemsida eller på Facebook.


mvh Josef Lycke GCC
 
Toppen