• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

LTC TV

Ola Jäverbo

HBK Medlem
Inlägg
4
Kommun
Varberg
HBK-Nr
28229
Medlemskap
2024
Hej Om någon ser detta så undrar jag över kablarna som är anslutna till TV:n. Ser att det är typ någon bildöverföringskabel eller liknande. Jag antar att det har att göra med att kunna visa bilder. Men var sitter eller finns andra änden av kabeln? Är den möjligen ihopkopplad med min Pioneer 4400?
Det finns inbyggd DVD både i TV samt Radio. Det finns ett USB uttag i ett av handskfacken, kan den höra ihop med dessa kablar? Kan TV vara ihopkopplad med högtalarna i bilen?

Tacksam för svar

Bilen är en Burstner Nexxo T660 Moonlight edition, 2012:a

ltc_tv_hbk.jpg
 

Wizard

HBK Medlem
Inlägg
4.950
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2024
I vår HB var dessa kablar kopplade till radion (Pioneer) så man fick ljud i bilens högtalare. USB-uttaget är väl till för att uppdatera radion tror jag, jag använde aldrig detta. Det finns bra instruktioner att ladda ned från nätet.
 

Benny56

FD HBK Medlem
Inlägg
110
Kommun
Linköping
HBK-Nr
18929
Medlemskap
2021
Köpte en ny för några dagar sen och de kablarna var ju med. Då jag bara kopplade på 12 voltsmatning och en Chromecast är jag inte hundra, men det ser ju ut som ljudkablage.
För övrigt verkar det vara en toppen TV! USB uttaget på TV:n klarar att driva Chromecasten!
 
Toppen