• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Lite snickeriarbete

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.066
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
När man lever 365 dagar om året i en H-bil så saknar jag ibland det där personliga i inredningen, som många gör med sitt eget hem... Att borra och skruva är inte alltid det ästa ... specielt om man vill sälja framöver... så hur gör man då :confused:
Jag hade en lite skiva av poppel ply liggande i H-bilen... och vill också ha lite avställningsytor när sängen, vilket inte finns för mycket i en HOBBY...
En dag gick jag till en snickare här i Tarifa, han kunde bara Spanska.... men när båda vill förstå så lyckades vi denna gång, och han sågade till plywooden efter min önskan.... det blev 4 bitar 7 cm bredda och ca 40 cm långa då ply biten var inte längre..
När jag var i Malaga besökte jag Bauhaus och hittade bl.a några svarta L-lister så jag köpte två och tänkte de kan vara bra att ha. :confused:...
Eftersom jag inte vill skruva i väggen så får det bli karborreband som jag rdan har liggande.... sen var det bara att ta fram Dremlen och börja kapa till allt .... lycka till

IMG_0049.JPG

IMG_0045.JPG

IMG_0046.JPG
 
Senast ändrad:

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.066
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Tackar tack.... Man gör ju så gott man kan.... jag har många ideer.... men jag får ta dem när det passar mig.... om jag hade haft ett släp efter.... så hade jag velat ha en liten proffssig combi snickeri maskin med mig :eek:
Du och alla här får ha en god fortsättning på helgen....
 
Toppen