• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kaffetorpets Camping - Borttappad användare Husbilsplats

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
Vi har ett tekniskt problem vi sliter med, som innebär att användarnamnet försvinner i något udda läge under uppdateringen av inskickade rapporter om nya platser.
Så, härav min fråga ..
Vem skickade in denna plats? Vi vill gärna ha "registrerad av avändare xxx" för alla våra husbilsplatser ...
 

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
@Jack & Eva - Jag tror jag spårat rapporten om ny plats till dej Jack! En extra punkt i bildnamnet på platsen :);).
Gillas inte av datorer i alla lägen ...
Har jag spårat rätt?
 

Laika 730

HBK Medlem
Inlägg
160
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
6048
Medlemskap
2024
Hej Bo
Ska inte el-symbolen bort på denna plats?
Nu får man träff fast det inte finns el på ställplatsen
Håkan
 

Laika 730

HBK Medlem
Inlägg
160
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
6048
Medlemskap
2024
Jag tolkar prislistan som att det inte finns el på ställplatsen. Ska man ha el blir det campingplats med andra priser.
 

Bilagor

  • Prislista Kaffetorpet.JPG
    Prislista Kaffetorpet.JPG
    33,5 KB · Visningar: 9

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
Bra, jag missade det.

Anteckning 2020-05-10 153323.jpg

Detta är en nyrapporterad plats, i den inskickade platsen fanns angivet tillgång till el (därav serviceikon för el, det är därför du får träff via sökfiltret).
Men, så läste jag på hemsidan att den separata ställplatsen saknar el,

Anteckning 2020-05-10 153219.jpg

varför jag då ändrade i platsens Beskrivning till "Rymliga platser på gräs utan el ...". Och glömde ta bort serviceikon El.

Det är bl a därför jag jagar den som skickat in platsen. Det händer nämligen rätt ofta att man inte aktuellthåller sina webbsidor. Så jag vill låta användaren som skickade in platsen kommentera det. Men, jag tar tills vidare bort serviceikon el för platsen.

Tillägg: Ooops, vi skrev flera samtidigt. Men det står klart och tydligt att man inte har el på själva ställplatsen. Eller rättare sagt man kan tolka det så. Men det kan också vara så att man kan tillhandahålla el, men det ingår inte i platspriset. Eller som sagt, man kanske inte har uppdaterat sin webbplats, så att det numera ingår el. Finns många alternativ. Det är därför jag jagar "inskickaren" :)
 

Jack & Eva

HBK Medlem
Inlägg
674
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
15760
Medlemskap
2024
Hej igen Bosse!!
Jo det finns ström till ALLA tjugo på den sydvästra delen av kampingen, som kallas STÄLLPLATS. Och ännu fler el-stolpar håller på att sättas upp. Det är bara den delen som är Ställplats!! Allt det andra är Kampingplats med andra priser!!
En bekant (Mats Nilsson) till mig (& hans kompis) från Växjö arrenderar numera det hela. Dom håller på hela tiden med att upprusta "hele driten". Själva ställplatsen kostar 180:- pistoleros utan ström. Med ström något mer?? Jag fick det för "kompispris" med el.
Jack43
 
Senast ändrad:

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
Strålande! Alles in Ordnung :) .
Så här ser den ut nu:
 
Toppen