• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kabe stänger produktionen tillfälligt – hundratals permitteras

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Nu är det tungt i ”vår” bransch, för anställda, företag och även för oss brukare på sikt.


TommyD
 
W

Weckman

Guest
Lär nog bli prisfall på alla typer av boende inom snar framtid De på hjul och utan hjul :(
Tyvärr har du nog rätt, men spelar nog ingen roll hur mycket dom rasar. Många kommer inte ha pengar till att köpa varken husbilar eller hus då dom inte har jobbet kvar efter denna pandemi. Överkonsumtion i bra tider ger inga pengar i plånboken eller sparkontot i dåliga tider.
Hoppas verkligen jag har fel i detta inlägg.
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Tyvärr har du nog rätt, men spelar nog ingen roll hur mycket dom rasar. Många kommer inte ha pengar till att köpa varken husbilar eller hus då dom inte har jobbet kvar efter denna pandemi. Överkonsumtion i bra tider ger inga pengar i plånboken eller sparkontot i dåliga tider.
Hoppas verkligen jag har fel i detta inlägg.
............ ingen tvekan, vi är många som hoppas (tror) att du har fel! Men vem vet, ingen. Obehaglig och oförutsägbar framtid är vad jag fått som svar efter timmars TV-tittande och sökande efter information på nätet och i pressen.

TommyD
 
Senast ändrad:
Toppen