• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

LiFePO4 Köpa litiumbatteri

Stefanjo

HBK Medlem
Kommun
Mellerud
HBK-Nr
40921
Medlemskap
2025
Funderar på att köpa ett litiumbatteri på Amazon. Har sett en del tips här på forumet.
Hur funkar det med tull ?
Ser att dom flesta verkar finnas utanför EU.

bengtic

HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
39269
Medlemskap
2025
Samma här kommer från ett lager i tyskland via amazon så allt sånt är klart redan innan köper man från andra ställen då kan det bli lång väntan och tilläggskostnader. utan blåtand runt 2500kr men finns billigare man ska kolla upp att det finns en köldtermostat för laddningen.

anki&lars

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
29123
Medlemskap
2025
hej
Har köpt ett batteri till. Detta passar under stolen fiat 2013 fanns inte när jag köpte två batteri av samma tillverkare tre år och har fungerat perfekt. Priset var c.a 4000 kr st. nu 2189 kr jämfört med tejp på biltema 39 kr tre år sen nu 79 kr.
Detta har chip så det tänkte jag paralellkoppla som tredje batteri har shunt innan .har funkat med kylbox kaffekokare air fritös 1350 vatt .
Har bilen på tomten ska prova och kolla om det var någon vits, mer än nästa ägare får ett batteri under stolen.

Senast ändrad:
Toppen