• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Installation och superbra service

GöranP

HBK Medlem
Inlägg
20
Kommun
Nacka
HBK-Nr
1460
Medlemskap
2024
Hej hej - vill bara tala om vilken fantastiskt bra service - hjälp med installation och support jag fick hos en firma i Stockholm / Högdalen. Ingenting var krångligt bra bemötande och kunnigt folk Kunde inte bli bättre (tycker jag i.a.f. som inte kan något) Det gällde installation av ett system med i princip allt och internet, o.s.v.
Vill bara rekommendera Argo Bilradio och Helena Argo Bilradio
 

wireforce

FD HBK Medlem
Inlägg
13
Kommun
Nacka
HBK-Nr
28637
Medlemskap
2022
Hej hej - vill bara tala om vilken fantastiskt bra service - hjälp med installation och support jag fick hos en firma i Stockholm / Högdalen. Ingenting var krångligt bra bemötande och kunnigt folk Kunde inte bli bättre (tycker jag i.a.f. som inte kan något) Det gällde installation av ett system med i princip allt och internet, o.s.v.
Vill bara rekommendera Argo Bilradio och Helena Argo Bilradio

Spännande, jag kontaktade just dem tidigare idag faktiskt Ang installation av ny stereo.

Vad för installation gjorde de åt er?
 
Toppen