• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

iGo Navigering för tung husbil

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kånnkård

HBK Medlem
Inlägg
331
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
1408
Medlemskap
2024
Jag har köpt senaste versionen av iGo och kompletterat med lastbil,camping versionen.
Kan någon hjälpa mig med hur jag ställer in storleken på mitt fordon?
Kånnkård
 

Hasse-K

HBK Medlem
Inlägg
2.439
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2024
Gå in i ”inställningar” ”ruttpreferenser” ”fordon” ”lägg till profil” döp profilen till nåt lämpligt, gå ner till ”använd utökade inställningar” och sätt den på till så ser du längd, bredd, höjd och vikt. Lycka till!

Edit. Om du redan har en en profil så markerar du den och trycker på pilen nere till höger och sen på redigera.
 
Senast ändrad:

Kånnkård

HBK Medlem
Inlägg
331
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
1408
Medlemskap
2024
Tack för tipset. Tyvärr så under rubriken Fordon ska det finnas en ”knapp” märkt Add Profile. Den finns inte med på min bild. Så jag kommer inte vidare.
Kånnkård
 

Kånnkård

HBK Medlem
Inlägg
331
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
1408
Medlemskap
2024
Jag kollade mina ner laddningar och lastbil/camping fanns inte med i listan. Jag försökte då att ladda ner den på nytt.Systemet svarar att jag redan har köpt den. Startar då på nytt nerladdningen.Efter 22 minuter är den inte färdig. Dvs filen går inte hämta hem.
Ärdet någon som har ett förslag där jag kommer till rätta med problemet?
Kånnkård
 

Kånnkård

HBK Medlem
Inlägg
331
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
1408
Medlemskap
2024
Nu har jag lyckats med nedladdningen. Då kom även min ”borttappade knapp” tillbaka. Så nu har jag lyckats( hoppas jag) att det ska fungera.
Tack för alla förslag jag har fått.
Kånnkård
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen