• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

iGo navigation - Uppdatering

Kjell1351

HBK Medlem
Inlägg
1.897
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
17525
Medlemskap
2024
Sv: iGo navigation

Ja köpte den direkt när nya IGo kom men ser nu att den är borta. Gäller den bara ett år kanske?

Nej den gäller tills vidare. Du kanske får ”återställa köp” genom att trycka på pilen längst ner till höger på butikssidan.

Hälsar Kjell
 
Senast ändrad:

Pricken

HBK Medlem
Inlägg
57
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
2746
Medlemskap
2024
Sv: iGo navigation

Tack "Knarrevik".

Det hjälpte mig att starta om "Paddan".
Nu har jag med Europé Truck & Caravan.

Göran "Pricken"
 
F

F.d. 52978

Guest
Sv: iGo navigation



Enligt de flesta av oss skulle det ha skett för länge sedan.
Antagligen får man en blänkare om att uppdatera, så har det varit tidigare.

Jag körde med iGO Navigation ca 500 mil på kontinenten i början av maj och endast någon enstaka rondell saknades.
 
F

F.d. 52978

Guest
har ominstallerat min ipad då försvann GPS anslutningen när jag skall starta att navigera.vad göra-någratips-platstjänsten är på!
mvh
bengt3
 

Olle Bylund

FD HBK Medlem
Inlägg
39
Kommun
Ovanåker
HBK-Nr
12024
Medlemskap
2022
Sv: iGo navigation

Man kan ställa in startpunkt under flerpunktsrutt. Passar bäst vid planering.

Däremot kan en flerpunktsrutt visa in i centrum till varje delmål vilket kanske passar bäst vid enbart planering inte under körning.
Klicka på alternativ direkt efter valt mål för att få med alla ruttval (upp till 7st.)

Visa bilaga 130329

Resten av inlägget förstår jag inte riktigt.
 

Olle Bylund

FD HBK Medlem
Inlägg
39
Kommun
Ovanåker
HBK-Nr
12024
Medlemskap
2022
Sv: iGo navigation

Man kan ställa in startpunkt under flerpunktsrutt. Passar bäst vid planering.

Däremot kan en flerpunktsrutt visa in i centrum till varje delmål vilket kanske passar bäst vid enbart planering inte under körning.
Klicka på alternativ direkt efter valt mål för att få med alla ruttval (upp till 7st.)

Visa bilaga 130329

Resten av inlägget förstår jag inte riktigt.

Hej.
Menar du antal rutter (som det står) eller är det waypoints.Hittar ingen begränsning i maualen
 

Olle Bylund

FD HBK Medlem
Inlägg
39
Kommun
Ovanåker
HBK-Nr
12024
Medlemskap
2022
Sv: iGo navigation

Man kan ställa in startpunkt under flerpunktsrutt. Passar bäst vid planering.

Däremot kan en flerpunktsrutt visa in i centrum till varje delmål vilket kanske passar bäst vid enbart planering inte under körning.
Klicka på alternativ direkt efter valt mål för att få med alla ruttval (upp till 7st.)

Visa bilaga 130329

Resten av inlägget förstår jag inte riktigt.
 
R

roywedin

Guest
Har laddat Sverige och Norge i Igo Navigation, men den hittar inget i Norge bara Sverige.
Tips någon?
 

kabijoh

HBK Medlem
Inlägg
263
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
15218
Medlemskap
2024
Hjälp!
Tar upp denna tråd igen då jag fått problem navigationsprogrammet Igo Navigation. Har appen installerad på en lPad med ios 9.3.5 och som inte kan uppgraderas längre.
Har därför köpt en ny iPad pro 64 gb Wi-fi,celluar ios 11.4. Problemet är att jag inte kan få in några kartor.
Hittar mitt köp av europe navigation package och de ingående filerna och laddar ner sverige, men när jag sedan ska navigera är skärmen grön och att det inte finns några vägar i området.
Vari ligger felet?
Med vänlig hälsning, Karl-Arne
 

KOKKAKI

HBK Medlem
Inlägg
450
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
9452
Medlemskap
2025
På appen IGO Navigation kommer det i övre högra hörnet upp en liten klocka, vad vill den tala om för mig. Har återställt köpet men det löser bara problemet en kort period. Vid start fungerar synkroniseringen lika så när jag öppnar "Butik".
 
Toppen