• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilstidningar?

Glädjen

HBK Medlem
Inlägg
276
Kommun
Sigtuna
HBK-Nr
397
Medlemskap
2025
Hej,
Är ny medlem sedan några dagar. Varför finns det inga bra tidningar om camping och husbilar? Har köpt tidningen Allt om Husvagn&Camping men det står ju ingenting i den. Tidningen består ju till största delen av annonser bara. Hoppas att någon kan tipsa mig om något annat.

God fortssättning

Kjelle
 

Anders och Lotta

HBK Medlem
Inlägg
51
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
59
Medlemskap
2024
Sv: Husbilstidningar?

Hej Kjelle!
Ska man ha renodlad husbilsläsning så får man söka sig lite söderöver.
I tyskland finns två tidningar som bara skriver om husbilar:
Reisemobil International och ProMobil, jag har själv prenumererat på dessa tidningar och det fungerar perfekt med leveranser o.dyl.
Men nu när jag har klarat av "teorin" och äntligen köpt en husbil så passar detta forum mig mycket bättre!
Vi ses på vägarna!
Hälsningar
//Anders
 
F

F.d. 3581

Guest
Sv: Husbilstidningar?

Håller med Kjelle om Husvagn&Camping. I det senaste numret slogs nog ett nytt annonsrekord.
Tidningen är tyvärr oxå lite mesig som inte vågar publicera namn eller fabrikat på säljföretag eller produkter som får negativ insändarkritik.

Hälsn.
fortfarande prenumerant ... men kanske inte så länge till.
DS
ps
ser fram emot den nya tidningen "Husbilsklubben"
ds
 
Toppen