• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilsplatser

Dennis & Kerstin

FD HBK Medlem
Inlägg
586
Kommun
Växjö
HBK-Nr
870
Medlemskap
2021
Hej!
Tidigare när man sökte på husbilsplatser, kom det upp små prickar, som angav var platserna fanns, och hur de var beskaffade. Nu när jag går in på husbilsplatser syns bara kartan, men inga prickar. Vad gör jag för fel?
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Beror på att programmet för Husbilsplatser inte under ett skede idag tog med sig din inloggning från Forumet.
Gå till Forum, logga ut och logga in igen.
Klicka på Husbilsplatser osv. Nu skall ditt inloggningsnamn visas till höger i den blå menyraden och en mängd blå prickar visas.
 

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
När du har kartan/HBP uppe ..

På laptop, tryck CTRL + F5.

Kör du i stället t ex Chrome på en mobil enhet (platta, smarttelefon), klicka på de 3 prickarna högst uppe till höger, välj Inställningar, välj Sekretess, välj Rensa webbinformation, bocka för Webbhistorik och Cachade bilder och filer, kicka på knappen Rensa data. I nästa vy, se till att husbilsklubben.se är förbockad, klicka på rensa igen.
Stäng Chrome, starta igen gå in på HBK (loggga in om du inte är "alltid påloggad"), och prova att gå in på HBP /HBK Husbilsplatser.
Puh.

Har du en annan webbläsare finns motsvarande inställningar i denna. (Cache är viktigast att rensa, temporära minnen där webbläsaren lagrar data för att kunna svara snabbare).

Inte säkert det beror på detta, men det är värt ett försök.
 
Toppen