• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilsmässan 2014

F

F.d. 25774

Guest
Nu är jag på mässan.
Någon som vill ses över en öl?
Eller en matbit kanske.
 

Lenima

HBK Medlem (P)
Inlägg
259
Kommun
Gnesta
HBK-Nr
14541
Medlemskap
2024
Sv: Husbilsmässan 2014

Synd jag inte såg ditt inlägg tidigare. Jag vet att några har skrivit på singlarnas Facebook-sida att träffas kl 13 idag. Men gå till Aqua Fix monter i tältet (F) så finns Leif Berg där. Tror det blir någon fler träff medan mässan pågår.
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.666
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Hur går det för HBK på Elmia

Brukar ju få rapport ifrån dom som jobbar på mässan hur det går samt en del bilder. Saknar detta i år. Har ni så mycket att göra att detta inte hinns med? Om det är så är det ju jätteroligt.
Men vi är nog många som vill se en del bilder ifrån montern och hur den ser ut. Hoppas att ni hinner med att informera oss, som inte har möjlighet att vara på plats, om hur det ser ut och om hur medlemstillströmningen är.
 
I

Iveco 35

Guest
Sv: Hur går det för HBK på Elmia

Det har varit häcken full om man säger så, 4 nya medlemmar under onsdagen innan mässan officiellt öppnat 37 nya under torsdagen och idag närmare 50, lovar bilder under morgondagen.
Olle.
 

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
4.649
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2024
Sv: Hur går det för HBK på Elmia

Det är bra drag i montern. Betydligt mer jobb än man väntar sig. Här är dom första igång en timme före öppningsdax för att starta upp dagen. Klicka på bilden
 

Bilagor

  • HBK-ElmiaFöreÖppning-14.JPG
    HBK-ElmiaFöreÖppning-14.JPG
    2,7 MB · Visningar: 277
F

F.d. 50531

Guest
Sv: Husbilsmässan 2014

Vad sägs om en lunch? Svara här så tittar jag på sidan vid 13-tiden. T.ex utanför Black & white?
 
F

F.d. 25774

Guest
Sv: Husbilsmässan 2014

Ha ha, nu som först läste jag detta.
Vilken miss!
//lars
 
Toppen