• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilsklubben

D

Deleted member 11118

Guest
Som ny medlem har jag nu under, några veckor läst och läst och läst vad som skrivs på forumet. Det är mycket gnäll, mycket påhopp på styrelsen och andra personer. Jag gick med i klubben för jag ville få hjälp med olika husbilsrelaterade saker, läsa reseberättelser, låta andra ta del av mina berättelser, kort sakt få den information jag vill ha och samtidigt kunna dela med mej av det jag vet och kan. Jag betalar för detta en medlemsavgift som jag anser är rimlig, jag får i mitt fall mycket för pengarna.

Vem som sitter i styrelsen spelar mej ingen roll, så länge forumet och klubben finns kvar. Jag har som förmodligen många andra gåt med här för att ha ett utbyte av tankar och idéer och vem vet träffa trevliga människor med samma intresse att resa med husbilen. Jag tror att alla inblandade i styrelsen, Webben osv jobbar ideellt och har inga synpunkter på om de skulle få någon form av ersättning, bara inte medlemsavgiften höjs. Vi som medlemmar kan inte begära att alla alltid skall jobba ideellt, folk har troligen även "vanliga" jobb.

Tyvärr kan jag inte komma till årsmötet, då hustrun är ekonomiansvarig i en sektion i Caravan Club och just den helgen är vi upptagna med hennes ideella arbete.

Jag fokuserar på allt det som är positivt med Husbilsklubben för med så många medlemmar måste det mesta vara positivt, och bara en liten del som ser allt negativt.

Har du synpunkter på stavningen eller svenskan så ber jag om ursäkt då jag har lite dyslexi.

Vi hörs och ses på forumet. Tack för ordet.
 

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Inlägg
1.160
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Husbilsklubben

Vi gick med av samma anledning ,var noviser på allt som hörde husbil till. Tack vare klubben fick vi hjälp, råd och svar på alla våra frågor. Ibland lite dumma frågor men fick ändå trevliga svar. Sen har vi läst mycket om andras misstag så vi har inte behövt göra alla själva. Dessutom har vi fått en massa nya trevliga vänner.mm. mm. mm.
MVH Gunilla & Rolf


PS även vi har drabbats av påhopp, tyvärr , men försöker ta till oss enbart det positiva och strunta i det andra DS
 
D

Deleted member 11118

Guest
Sv: Husbilsklubben

Mej få man hoppa på bäst man vill, jag är immun mot sådant för de är alltid anonyma, med åldern blir man tålig. Trevligt höra att Rolf & Gunilla hade samma tanke som mej om varför vi blev medlemmar.
 
Toppen