• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilsklubben.se

F

F.d. 53133

Guest
Jag tror att husbilsklubben.se kanske skulle börjat sin verksamhet på ett annat plan..............
dvs att inte börja med sk "intresserade" kontra "medlemmar" så vitt jag förstår så är det tämligen stökigt att få grepp över "sajten" om man inte är BETALANDE medlem...
Troligtvis gör det att detta forum kommer att bli ett "miniforum" jämförelsevis med redan etablerade forum inom samma område...
det finns ju ett par stycken redan så att säga....
 
F

F.d. 4575

Guest
Sv: Husbilsklubben.se

Detta är Sveriges snabbast växande husbilsklubb, med den största kompetensen som finns tillgänglig inom hemsidor och erfarenhet av husbilar och husbilsklubbar
Om du dessutom vill ha tillgång till 1300 husbilsplatser, finns det inget att fundera över
Vill du se framtiden redan nu, är du välkommen som medlem
 

Peter

FD HBK Medlem
Inlägg
393
Kommun
Nora
HBK-Nr
58
Medlemskap
2023
Sv: Husbilsklubben.se

Man kan bara önska lycka till med denna husbilssida. Den lovar gott. Redan mycket matnyttig information och ett verkligt proffsigt gränssnitt.
Jag betalar med glädje in 200 spänn.
 
F

F.d. 55256

Guest
Sv: Husbilsklubben.se

Hymer Anders, Leif Hansson, här kommer jag också Oveg. Är det fler "flyktingar " från husvagnsform nånstans i HBK ? Kanske ett bättre forum för oss i bil än blandat med husvagnar ? Tiden får väl utvisa vilket som funkar bäst.
Hälsningar Ove.G :cool: :)
 

Kjell

HBK Medlem
Inlägg
1.000
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
25
Medlemskap
2024
Sv: Husbilsklubben.se

Hej OveG,
jodå, det finns fler!

Deltog själv där emellanåt, trevligt forum med många kunniga personer.
Skrev lite om fördelarna med kompressorkylskåp (de drar ju mycket mindre ström på 12V!) plus annat.
Tittar fortfarande in där ibland som klex20.

Har nu hittat absolut rätt klubb och det är väldigt spännande att få förmånen att vara med från början i Husbilsklubben.se.

Välkommen hit Oveg, dina trevliga reseberättelser får du gärna lägga in här på forumet till glädje för oss andra också!
 

Håkan J

HBK Medlem
Inlägg
4.270
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2024
Sv: Husbilsklubben.se

Hymer Anders, Leif Hansson, här kommer jag också Oveg. Är det fler "flyktingar " från husvagnsform nånstans i HBK ? Kanske ett bättre forum för oss i bil än blandat med husvagnar ? Tiden får väl utvisa vilket som funkar bäst.
Hälsningar Ove.G :cool: :)

Javisst finns det fler. Tänkte jag skulle snurra runt lite på det här forumet.;)
Hoppas det här passar mig bättre än Husvagnsforum som givetvis fortfarande är ett bra forum.

Håkan J
 

Louise & Anders 53

HBK Medlem
Inlägg
42
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
53
Medlemskap
2024
Sv: Husbilsklubben.se

Hej alla!
Detta verkar jättebra. Jag blir ny medlem snarast. Betalar in medlemsavgiten omgående på måndag. Lycka till alla som jobbar för denna klubbs bästa.

AndersU
 

Kjell

HBK Medlem
Inlägg
1.000
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
25
Medlemskap
2024
Sv: Husbilsklubben.se

Oveg!

Tack för att du vill posta en reseberättelse, mycket trevligt!

Måste nog be dig vänta tills du får mailet med lösenordet mm, då kan du posta berättelsen under ditt eget namn.
Vill du ändå lägga in den nu så blir det under någon av administratörernas namn vilket kanske är mindre kul.

När nu den ekonomiska biten är avklarad så får vi alltså strax se dig som fullfjädrad medlem, mycket välkommen! :)
 

Kjell

HBK Medlem
Inlägg
1.000
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
25
Medlemskap
2024
Sv: Husbilsklubben.se

Måste korrigera mig själv, testade lite slarvigt med att logga ut från HBK för att försöka lägga in ett inlägg som icke medlem och det gick mycket riktigt inte, däremot kan du posta inlägg som HBK Intresserad!
OveG, försök posta igen och förlåt mig för vilseledande uppgifter! :eek:
 
F

F.d. 1883

Guest
Sv: Husbilsklubben.se

Hymer Anders, Leif Hansson, här kommer jag också Oveg. Är det fler "flyktingar " från husvagnsform nånstans i HBK ? Kanske ett bättre forum för oss i bil än blandat med husvagnar ? Tiden får väl utvisa vilket som funkar bäst.
Hälsningar Ove.G :cool: :)

Så dyker ännu en "HusvagnsForumare" upp!Hej HymerAnders,Leif,OveG samt alla andra:) Man kan väll vara aktiv på flera Forum;) Väl mött alla husbilsvänner och en God Jul & ett Gott Nytt År, det är inte långt kvar och jag har ännu inte köpt några klappar:eek:
 
F

F.d. 53133

Guest
F

F.d. 55256

Guest
Sv: Husbilsklubben.se

Det är bra att ha ett stort och varmt hjärta Leif, särskilt nu före (h)jul. Det är ju bra att vara med och kolla på fler forum, man kan ju ta det "göttaste" på varje bord och kanske bidra med nåt lite här och där.
Bästa julhälsningar från
Ove.G:singing-icon:
 
Toppen