• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilshall

Matsalamande

FD HBK Medlem
Inlägg
71
Kommun
Strömstad
HBK-Nr
18216
Medlemskap
2023
Entren i en husbil är viktig tycker jag .Vad tycker ni är viktigt i husbilshallen TV eller klädhängare?
Personligen tycker jag att att en hall skall ha klädhängare och skofack Tv är bäst bakom sidosoffan
eller bakom dinettsoffan men detta är vad jag tycker och är helt ok med att andra tycker annat.
 
Senast ändrad:

KalleiViken

FD HBK Medlem
Inlägg
2.833
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023
Ett lättarbetat kök, bra sängar, sköna stolar, lådor i stället för skåpdörrar, stor kyl. Bra tillbehör är GPS, router, sköna utemöbler, extra toa kasett, verktygslåda, ja det är bara några saker. TVn har jag slopat, tar allt över mobilt bredband och stor surfplatta.
 

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Inlägg
6.574
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2024
Ett lättarbetat kök, bra sängar, sköna stolar, lådor i stället för skåpdörrar, stor kyl. Bra tillbehör är GPS, router, sköna utemöbler, extra toa kasett, verktygslåda, ja det är bara några saker. TVn har jag slopat, tar allt över mobilt bredband och stor surfplatta.
Med allt det i hallen torde det bli trångt...

Pålle
 

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.791
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Jag har en rejäl klädhängare i "hallen", direkt till vänster om dörren, den klarar många plagg även "husfriden" får plats :twitcy:
Även en skolåda rakt fram under soffan är praktiskt.

2016-08-01 11.35.27.jpg
 

Montreal

HBK Medlem
Inlägg
11.617
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Entren i en husbil är viktig tycker jag .Vad tycker ni är viktigt i husbilshallen TV eller klädhängare?
Personligen tycker jag att att en hall skall ha klädhängare och skofack Tv är bäst bakom sidosoffan
eller bakom dinettsoffan men detta är vad jag tycker och är helt ok med att andra tycker annat.

När jag läser rubriken får jag bilden av en hall att förvara husbilen i, en husbil med hall har jag f.ö. aldrig sett! ;)
 

Matsalamande

FD HBK Medlem
Inlägg
71
Kommun
Strömstad
HBK-Nr
18216
Medlemskap
2023
När jag läser rubriken får jag bilden av en hall att förvara husbilen i, en husbil med hall har jag f.ö. aldrig sett! ;)
Kolla in i chartago där är vanligt med tv gömd bakom sidosoffan bredvid entren
eller Knaus dom har sedan länge en lösning med tv gömd i väggen bakom dinettsoffan som kommer
upp med ett knapptryck rätt smart lösning :)
 
Senast ändrad:

Montreal

HBK Medlem
Inlägg
11.617
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Kolla in i chartago där är vanligt med tv gömd bakom sidosoffan bredvid entren
eller Knaus dom har sedan länge en lösning med tv gömd i väggen bakom dinettsoffan som kommer
upp med ett knapptryck rätt smart lösning :)

Jag förstår inte riktigt vad det här har med mitt inlägg att göra?
 

krinil

HBK Medlem
Inlägg
3.775
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Alltid kul när ett tråd engagerar
Måste pudla lite. När jag läst ditt inledande inlägg lite mer noggrant, föll poletten ner! Den gör det hos lite äldre normalbegåvade män också, men det kan ta lite längre tid! ;)

Delar din uppfattning, att nummer ett är att på ett snyggt och bekvämt sätt bli av med ytterkläder och skor! Det är trist när dessa persedlar ligger lite överallt. Eller förvaras långt ifrån där man ska ta på sig dem.
 

Matsalamande

FD HBK Medlem
Inlägg
71
Kommun
Strömstad
HBK-Nr
18216
Medlemskap
2023
Måste pudla lite. När jag läst ditt inledande inlägg lite mer noggrant, föll poletten ner! Den gör det hos lite äldre normalbegåvade män också, men det kan ta lite längre tid! ;)

Delar din uppfattning, att nummer ett är att på ett snyggt och bekvämt sätt bli av med ytterkläder och skor! Det är trist när dessa persedlar ligger lite överallt. Eller förvaras långt ifrån där man ska ta på sig dem.
Ja eller hur
 
Toppen