• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

HBK: Miljöpolicy för Husbilsklubben.se

krinil

HBK Medlem
Inlägg
3.840
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Va fan är detta? Vilken retardation.

Jag har iofs alltid proklamerat att vi inte ska ha högre ambitioner än medlemmarna klarar av, men det här är väl ändå ett rejält nerköp!?

Är HBK den enda organisation i världen som sänker ambitionerna på miljöområdet.., det verkar så. Snuskpellar!

:-/<rister
 

Lars o Annica

HBK Medlem
Inlägg
759
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
8996
Medlemskap
2024
Sv: HBK: Miljöpolicy för Husbilsklubben.se

Kul att höra från dig igen!
Under tiden du varit lite mindre aktiv har vi haft ett årsmöte i demokratisk anda där diverse saker beslutas tex miljöpolicy och liknande.
Här ser du hur det går när du lämnar arenan ingen ordning och gråvattnet har flödat hela sommaren, hoppas du är tillbaka så det kan bli lite ordning igen, välkommen.

Hade lars
 
F

F.d. 2692

Guest
Sv: HBK: Miljöpolicy för Husbilsklubben.se

Va fan är detta? Vilken retardation.

Jag har iofs alltid proklamerat att vi inte ska ha högre ambitioner än medlemmarna klarar av, men det här är väl ändå ett rejält nerköp!?

Är HBK den enda organisation i världen som sänker ambitionerna på miljöområdet.., det verkar så. Snuskpellar!

:-/<rister

Har du vaknat nu. :D

Krister, så illa är det väl inte, det är ju en början. Kom gärna med förslag till förändringar i texten, det kan säkert bli bättre.

Välkommen tillbaka. :)
 
Senast redigerad av en moderator:

Bestliner

HBK Medlem
Inlägg
2.606
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024
Sv: HBK: Miljöpolicy för Husbilsklubben.se

Varför skall vi som husbilsklubb ha en speciell miljöpolicy? Vi borde ha nog med våra frågor och lämna miljöfrågor till miljöorganisationer. Jag tycker detta är helt fel ställe att driva miljöfrågor specielt om de drivs fundamentalistiskt som ju föreslagit i vissa trådar.
 

krinil

HBK Medlem
Inlägg
3.840
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Sv: HBK: Miljöpolicy för Husbilsklubben.se

Kul att höra från dig igen!
Under tiden du varit lite mindre aktiv har vi haft ett årsmöte i demokratisk anda där diverse saker beslutas tex miljöpolicy och liknande.
Här ser du hur det går när du lämnar arenan ingen ordning och gråvattnet har flödat hela sommaren, hoppas du är tillbaka så det kan bli lite ordning igen, välkommen.

Hade lars

OK. Demokratin har sina begränsningar..., men det finns dessvärre inte något bättre alternativ! =)
 

krinil

HBK Medlem
Inlägg
3.840
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Sv: HBK: Miljöpolicy för Husbilsklubben.se

Varför skall vi som husbilsklubb ha en speciell miljöpolicy? Vi borde ha nog med våra frågor och lämna miljöfrågor till miljöorganisationer. Jag tycker detta är helt fel ställe att driva miljöfrågor specielt om de drivs fundamentalistiskt som ju föreslagit i vissa trådar.

Miljön är väl definitivt en husbilsfråga? Sedan tycker inte jag att man driver miljöfrågor, man lever dem. Men jag är ju lite före min tid! =)
 
T

Teddi

Guest
Sv: HBK: Miljöpolicy för Husbilsklubben.se

hej på dej gubben:p man kan nog påstå att husbil är en del av miljön,håller med,,en negativ del måste de bli,,de handlar ju om nöjesaktivitet,,

hur e läget med dej??
 
Toppen