• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

höstens delikatesser

T

Teddi

Guest
känns bra att sätta lite liv i detta forum som har varit väldigt anonymt,fisketråden,,,

synd,,tycker jag,,finns ju ett stort intresse rent allmänt,, här ett litet smakprov vad hösten har att erbjuda,, gott om krabbor,, o en o annan hummer,

kantareller i år har varit GÖRDÅLIGT som vi säger i gbg,,såååå,,ja bjuder på krabba på smarholmen till våren i stället,,de finns goa gubbar här på hbk,,som kommer i vanlig ordning,
, CAR 44,,var är du??

sköljmedlet:D får ni ta med er själva,, ha de,,
 

Bilagor

  • PA240009.JPG
    PA240009.JPG
    3,1 MB · Visningar: 3
  • PA240010.JPG
    PA240010.JPG
    3 MB · Visningar: 3
P

Peter Pettersson

Guest
Sv: höstens delikatesser

Då får jag ta med mej sill i från Klädesholmen :yes:. Så blir det ju ett västkust bord :)
 
T

Teddi

Guest
Sv: höstens delikatesser

ja gillar bohusländialekt,,så sill blir väl siiil,,:p har pratat nån gång med reidar i stenungsund,,en härlig dialekt,,
men han håller på färjestad,,svårt att ta till sej,, v.f. i år,,:p






kom du till våren,peter,, ,får vi bara tag på en frögurka så tar han med sej sallad:p sen blir de bra!!
ja lovar krabba,,:D
 
Toppen