• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gråvatten Pissa i buskarna på Ställplatser

Blaser338

HBK kassör
Admin medlem
Inlägg
3.134
Kommun
Skurup
HBK-Nr
33443
Medlemskap
2029
:)
Det står SOG på filter och motor och inkopplat efter en SOG-manual.

Men om du vill kalla det för Thefordsystem så får du väll göra det!
Jag har verkligen aldrig hört talas om en SOG utan slang. Kan du lägga ut en bild och ev en länk till installeringsmanualen. Har sökt men inte hittat. Tack på förhand.
 

Chippen

HBK Medlem
Inlägg
1.982
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2024
Jag har verkligen aldrig hört talas om en SOG utan slang. Kan du lägga ut en bild och ev en länk till installeringsmanualen. Har sökt men inte hittat. Tack på förhand.

Klart att det finns en slang, men min slang behöver aldrig plockas bort.

Köpte ett komplett kitt från Tyskland från någon av dom större tillbehörsbutikerna, tyvärr hade jag för litet mellanrum mellan golven så jag fick köpa en vinklad motor!

Skriver och googlar via telefonen och det är jobbigt, du får se hur min installation utfördes.

 

Blaser338

HBK kassör
Admin medlem
Inlägg
3.134
Kommun
Skurup
HBK-Nr
33443
Medlemskap
2029
Klart att det finns en slang, men min slang behöver aldrig plockas bort.

Köpte ett komplett kitt från Tyskland från någon av dom större tillbehörsbutikerna, tyvärr hade jag för litet mellanrum mellan golven så jag fick köpa en vinklad motor!

Skriver och googlar via telefonen och det är jobbigt, du får se hur min installation utfördes.

Nu förstår jag bättre, tack för länken.
 
Toppen