• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gotland

F

F.d. 418

Guest
Hej där ute!
Förmodligen slår jag in öppna dörrar men jag vill i alla fall slå ett slag för besök på Gotland i början av september. Då är det fortfarande varmt och skönt och de flesta turisterna har åkt hem. Visserligen är många butiker, restauranger och andra begivenheter stängda för säsongen men med lite planering klarar man sig gott ändå. Känslan av att nästan ha ön för sig själv är fantastisk.
 

Jan-Åke

FD HBK Medlem
Inlägg
50
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
37
Medlemskap
2023
Sv: Gotland

Ja gotland är ju fint men dalarna då, det finns massor av pärlor där eller hur, man blir t.o.m bjuden på glögg i december, ja vi blev ju även bjudna på Taco bufe det var inte illa.
Man slipper båtresan som kan gunga en del alla gillar ju inte det.
GOD JUL o GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA:santa1:
 

Inge K

HBK Medlem
Inlägg
122
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
130
Medlemskap
2025
Sv: Gotland

Hej där ute!
Förmodligen slår jag in öppna dörrar men jag vill i alla fall slå ett slag för besök på Gotland i början av september. Då är det fortfarande varmt och skönt och de flesta turisterna har åkt hem. Visserligen är många butiker, restauranger och andra begivenheter stängda för säsongen men med lite planering klarar man sig gott ändå. Känslan av att nästan ha ön för sig själv är fantastisk.


Hej Anders W
Håller med dej om Gotland, vi var också där i September.
 
F

F.d. 418

Guest
Sv: Gotland

Kul Inge, var det möjligen Ni som hade Hobbyn på P-platsen vid Högklint, den som man ser bakdelen av vid sidan av Kaben på min bild?
Hälsn / andersw
 

Inge K

HBK Medlem
Inlägg
122
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
130
Medlemskap
2025
Sv: Gotland

jo du Anders nog ä de så.....

bilden är på väg in på sidan,men jag har problem de strular.
 
Toppen