• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gekås/ Ullared Är nån på väg dit?

Lasseboy

HBK Medlem
Inlägg
1.417
Kommun
Borås
HBK-Nr
11736
Medlemskap
2024
Gekås/ Ullared
Om ni är eller är på väg dit, har ni lust att kolla om de säljer Elcykeln de sålde för 1 år sedan, kolla gärna pris och märke.
Har skrivit till dem, men som svar fick jag följande:
Hej Lasse,

Tack för att du kontaktar oss.
Vi har tyvärr ingen möjlighet att svara på specifika sortimentsfrågor. Detta på grund av vårt ständigt skiftande sortiment, vi vill helt enkelt inte riskera att ge ett besked som sedan inte stämmer vid ditt besök. Det är alltså endast på plats i varuhuset som du kan se vårt utbud.

Ha en fortsatt fin dag!

/Ida


Tycker att man kunde svar på en produkt som är under säsong och antagligen köps in en viss mängd.
En t-skirt fattar jag då de kan ta slut på en dag!
 

Norrland

HBK Medlem
Inlägg
16
Kommun
Gällivare
HBK-Nr
27022
Medlemskap
2025
Lyckades inte skicka en länk. Men den heter Engwe. EP-2 PRO. Vi betalade 9500 kr på nätet. Finns flera sidor. Funkar finfint och går snabbt
 

Bilagor

  • DSC_1330.JPG
    DSC_1330.JPG
    1,2 MB · Visningar: 147

h.bylow

HBK Medlem
Inlägg
2
Kommun
Kumla
HBK-Nr
32817
Medlemskap
2024
Finns det nått ramnr på den? Går att gå in i menyn och spärra på 25km/h då borde man kunna köra den som moped klass2 förutsatt att den går att trafikförsäkra.
 

Lasseboy

HBK Medlem
Inlägg
1.417
Kommun
Borås
HBK-Nr
11736
Medlemskap
2024
Förra helgen var vi i Ullared, frun ville ha den vita cykeln men de var slut så det blev en svart.
När jag monterade den så upptäcker jag på flera ställen skav och märken.
Frun fotar alla märken och skickar mail till Gekås, de vidarebefordrar mailet till eco glider Sverige.
Får ett svar som man blir lite paff och irriterad över.
"Hej!
Tyvärr så har packningen av cyklarna inte vart riktigt bra så vi är medvetna om detta problem på cyklarna från Gekås.
Vill ni ha en ny cykel eller kan ni tänka er en kompensation?"

Om de nu vet att flera va cyklarna har skav så är det inte bättre att redan innan de går ut till försäljning i Gekås byta ut dessa?
Sedan har de tom höjt priset med 500 kr på 2 veckor från 6990kr till 7490 kr.

Tyvärr har jag inte hunnit mer än att prova så det gick att cykla med den, nu får den stå tills detta löst sig!

cykel.jpg
 

Peter & Lorella

HBK Medlem
Inlägg
459
Kommun
Täby
HBK-Nr
31686
Medlemskap
2025
Förra helgen var vi i Ullared, frun ville ha den vita cykeln men de var slut så det blev en svart.
Om de nu vet att flera va cyklarna har skav så är det inte bättre att redan innan de går ut till försäljning i Gekås byta ut dessa?

Är i Ullared just nu, och det stod "Slut för tillfället", så antingen är de just slut eller så har de lyft dem åt sidan pga de problem du anmärkt på.
20" fanns det gått om.
 
Toppen